Vezi cine se va ocupa de administrarea Parcului Cornișa și câte locuri de muncă vor fi!

Cornisa1Consilierii locali vor decide, în ședința de săptămâna viitoare, cine va administra Parcul Cornișa. Potrivit unui proiect de hotărâre de Consiliu Local, în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Botoșani se va înființa Direcția ”Parcul Regional de Agrement, Turistic și Sportiv Cornișa „.

like facebookÎn cadrul noii direcții se vor crea 30 de posturi, personal cu contract individual de muncă, ce va fi angajat prin concurs.

Direcția va fi condusă de un director și va fi alcatuita din trei departamente, respectiv Serviciul Administrare , cu 14 posturi, Serviciul Protectie si Securitate , cu 10 posturi și Biroul Incasari cu 5 posturi.

Prin studiul de fundamentare au fost identificate o serie de servicii/activităti care vor face obiectul unor externalizări de servicii distincte, prin procedura de achiziții publice, după cum urmează: servicii de pază, de intreținere spații verzi, de curățenie, de intretinere și mentenanță, de tip antrenoriat , servicii de tip medical”, se arată în proiectul de hotărâre.

La Serviciul administrare va fi un sef Serviciu, un asistent manager, doi magazioneri, cinci recepționeri, un muncitor întreținere, un instalator , un electrician și doi mecanici.

La Serviciul protecție și Securitate vor fi angajați un șef serviciu, cinci supraveghetori și patru salvamari, iar la Biroul încasări un șef birou, un informatician și trei casieri.

One thought on “Vezi cine se va ocupa de administrarea Parcului Cornișa și câte locuri de muncă vor fi!

  1. De maturat,strâns gunoiul ,dezinfectat wc,bazin ,șters praful,tăiat crengi,tufe,etc aduceți firme ??? Si după un an ,veste șoc. Nu mai este sustenabila investitia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *