Cinci- şase apartamente din Bootşani sunt debranşate, în medie, zilnic, de la reţeaua de apă din cauza datoriilor către furnizorul de apă. Societatea Nova Apaserv a declanşat, în urmă cu aproape două luni, o campanie de recuperare a datoriilor de la clienţi, iar persoanele fizice, dar şi agenţii economici care nu-şi plătesc serviciile de apă şi canalizare rămân pe uscat. În urma acestei campanii, furnizorul de apă a reuşit să recupereze peste un miliard lei vechi numai de la populaţie.
„La cei care au datorii la noi, mergem la poarta cu excavator, cu muncitori şi când vede că treaba este serioasă dă ori toţi banii, ori jumătate şi facem eşalonare. Dar sunt şi care nu plătesc şi pe acei i-am debranşat. Am debranşat şi agenţi economici, persoane fizice de la case. În apartamente nu putem interveni„, a declarat Marcel Georgescu, directorul Nova Apaserv.
În cazul clienţilor de la apartamente, care nu pot fi debranşaţi deşi au datorii, societatea a deschis acţiuni în instanţă, la această dată fiind pe rol câteva sute de procese.
Datoriile populaţiei la apă se ridică la 40 miliarde lei vechi.