Șefii din Poliție și de la Drumuri, băgați în ședință la Prefectură din cauza accidentelor de pe DN 28 B. Ce măsuri s-au luat

În urma multiplelor accidente rutiere produse pe anumite porțiuni din drumul D.N. 28B, prefectul județului Botoșani, Dan Nechifor, a decis convocarea unei sedinte de urgenta cu sefii instituțiilor care asigura siguranta circulatiei.

La întâlnire au participat comisar-șef Costîn Tudor, șef al Inspectoratului de Poliție Județean, Teodor Orhei, șeful Poliției Rutiere, Dan Pădurariu din partea Autorității Rutiere Române (ARR) și Liviu Mihalache de la Secția Drumuri Naționale.

Discuțiile au vizat cauzele care au dus la aceste incidente, punând accent pe infrastructura rutieră, semnalizarea deficitară și comportamentul participanților la trafic. Au fost propuse mai multe măsuri pentru reducerea riscurilor în zonă, printre care reabilitarea carosabilului, îmbunătățirea semnalizării rutiere și intensificarea controalelor în trafic pentru prevenirea vitezei excesive și a altor abateri. În același timp, s-a discutat despre necesitatea unei mai bune colaborări între instituțiile implicate pentru implementarea rapidă a soluțiilor identificate”, se arată într-un comunicat al Instituției Prefectului.

Numai în cursul zilei de luni, pe DN 28B au avut loc trei accidente. Șoferii dau vina pe calitatea lucrărilor efectuate pe drumul respectiv și cer ca administratorii drumului să fie trași la răspundere.  Pe de altă parte, polițiștii au depistat mai mulți șoferi care circulă pe tronsul respecti fără să respecte regulile de circulație.

Urmareste-ne pe Google News

Prefectul Dan Nechifor: Vom solicita în regim de urgență o expertiză tehnică a stării carosabilului de pe DN 28 B

2 thoughts on “Șefii din Poliție și de la Drumuri, băgați în ședință la Prefectură din cauza accidentelor de pe DN 28 B. Ce măsuri s-au luat

  1. Firma lui Ginel cumatrul lui Arseni, nu are capacitate tehnica, a lucrat rau au aparut crapaturi in drum imediat ce a fost refacut si s-au mai turnat cca 10 cm grosime in plus cu fonduri europene suplimentare, in loc de cheltuiala constructorului care a gresit. Nu s-au respectat proiectul, reglementarile tehnice si tehnologia. DRDP, consultanta, dirigintii, inspectorii au fost niste figuranti. Va veni un expert care va scrie ceva neclar va da vina pe iarna grea si pe vant, pentru ca toti sunt intelesi la devalizarea fondurilor statului care traieste din imprumuturi.

  2. Inspectoratul constructiilor de ce nu a fost chemat drumul a fost reparat de an – doi? Sunt stat in stat. Incaseaza cote sa verifice fiecare lucrare de constructii si sunt pasivi. Nu raspund de nimic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *