Aveți probleme cu funcționarea rețelei de gaz? Două numere de telefon disponibile non-stop pentru clienții din Botoșani

Pentru sesizarea urgențelor și disfuncționalităților în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale, clienții Delgaz Grid au la dispoziție două numere de telefon, disponibile non stop:

  • 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) și
  • 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie).

Dispeceratul asigură servicii specifice de preluare rapidă a apelurilor şi intervenție pentru toți clienții din județele Cluj, Bistrița-Năsăud, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Timiș, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Hunedoara, Mureș, Sibiu, Alba, Harghita, Iași, Botoșani, Vaslui, Suceava, Neamț şi Bacău.

În cazul în care simt miros de gaz în interiorul imobilelor, consumatorilor sunt rugați să ia principalele măsuri de siguranţă:

  • să stingă toate focurile;
  • să deschidă imediat toate ușile şi ferestrele;
  • să nu manevreze aparate electronice;
  • să nu aprindă lumina;
  • să nu verifice cu flacără instalațiile de gaze naturale;
  • să părăsească încăperea și să sune imediat la dispeceratul de urgență al Delgaz Grid la unul dintre numerele de telefon menționate.

Urmareste-ne pe Google News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *