Stă OMul la serviciu (la muncă, mai corect spus!) câteva ore, iar când ajunge acasă și citește știrile zilei se blochează instant. Aproape că îmi trebuie o agendă specială să-mi notez toate dezbaterile ce urmează să aibă loc zilele următoare.
PNL a provocat PSD la mai multe dezbateri publice. Un fel de desant de dezbateri ne așteaptă. Alexandru Dumitriu și Luciana Buliga o „convoacă” pe Doina Federovici pe tema sănătății (Mavromati), Ovidiu Jitaru îi convoacă pe Doina Federovici și Marius Budăi pe tema apei (Nova ApaServ), Ionela Aiftincă îl convoacă pe Mircea Magdalena „fără Cosmin Andrei”, tema rămânând la nivel de surpriză.
Anticipez că urmează răspunsul PSD, care vor lansa contra-provocări. Marius Budăi îl va convoca pe Ovidiu Jitaru la o dezbatere pe tema pensiilor, Doina Federovici o va convoca pe Luciana Buliga pe tema asistenței sociale, Alexandra Huțu îl va convoca pe Eduard Mititelu pe tema barajului de interes național, Elisabeta Lipă îl va convoca pe Alexandru Dumitriu pe tema sportului de performanță, iar Mircea Magdalena cu Cosmin Andrei o vor convoca pe Ionela Aiftincă pe tema chiriașilor din Centrul vechi.
Toată lumea convoacă pe toată lumea, astfel încât nimeni să nu se întâlnească vreodată. Toată lumea se va plânge că nimeni nu răspunde la provocare și nimeni nu va recunoaște că totul este o mare manipulare și o cacialma.
În marketing există etapa „smântânirii”. Este etapa finală în viața unui produs/serviciu, când scopul este să forțezi obținerea a maximului posibil din acel produs/serviciu, înainte de ieșirea de pe piață! Un fel de „păcălirea prostimii”, dar expresia asta nu o veți găsi în manuale! Orice comparație cu valul de dezbateri este pur întâmplătoare!
Pentru a urmări toate aceste dezbateri publice este nevoie de mult timp, ceea ce nu prea am, dar sunt dispus să cumpăr! Știți pe cineva care vinde timp la ofertă? Timp, nu iluzii, să fim bine înțeleși!