Primăria Botoșani în calitate de autoritate publică tutelară anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru o poziţie de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii Urban Serv SA Botoșani asistat de un expert independent.
Durata mandatului noilor membri selectati este până la data de 26 septembrie 2027. Data limită de depunere a dosarelor de concurs este până la 6 decembrie.
Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt: evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă, evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă și interviul.
Condiţiile generale ale procesului de selecție prealabilă sunt: studii superioare absolvite cu diploma de licenta; studii economice sau juridice şi experienţă în domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar de cel puţin 5 ani; experiență în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor autonome pe care le-a administrat sau condus.
Noul membru selectatt nu poate fi din rândul funcţionarilor publici sau altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice avand in vedere că aceasta pozitie este deja ocupata. În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi. Candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o declaraţie de intenţie realizată conform scrisorii de aşteptări.