Primarul Cosmin Andrei aflat pe șantierul unei noi străzi care se asfaltează în municipiul Botoșani a detaliat câteva dintre noile investiții majore de infrastructură rutieră pentru care s-au câștigat proiectele și urmează alocarea fondurilor europene, iar apoi începerea lucrărilor.
„În primul mandat m-am concentrat pe asfaltările multor străzi din orașul nostru, lucrări care vor continua și în mandatul următor, însă împreună cu echipa de la Primărie am reușit să câștigăm proiecte importante pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere mari. În primul rând este vorba despre reabilitare celei mai lungi artere din oraș, Calea Națională, de la Sucevei până la Ion Pillat, amenajare bandă unică de transport public, asfaltare, eliminare linii tramvai, amenajare pietonal, iluminat public, îngropare cabluri subterane. Apoi vom construi Pasajul subteran Constantin Piliuță la intersecția dintre Strada Sucevei și Calea Națională. În același timp vom realiza pasarele de legătură între Parcul Cornișa și Parcul de agrement Versant Pacea pentru pietoni și bicicliști”, a precizat Cosmin Anrei.
Proiectele de modernizare anunțate de edil vor include extinderea traseelor de transport public, modernizarea depourilor și construirea de parcări la capătul liniilor de autobuze electrice. În același timp vor fi instalate sisteme automate de tichete și panouri digitale de informare pentru călători. Urmează să înceapă livrarea de noi autobuze și microbuze electrice pentru toate traseele din oraș.
„Un alt proiect important pentru municipiul Botoșani va fi noua Șosea de Centură, care va prelua tot traficul greu și îl va scoate din oraș. Știu că e un proiect așteptat de toți botoșănenii și mă voi ține de cuvânt să-l ducem la capăt alături de Guvernul PSD în următorii patru ani, așa cum am făcut cu toate proiectele din actualul mandat. În același timp avem un proiect important prin fonduri europene pentru modernizarea și extinderea sistemelor inteligente de monitorizare a traficului, amenajarea de piste și parcări pentru biciclete în oraș și instalarea a peste 50 de puncte de reîncărcare a vehiculelor electrice”, a transmis primarul PSD Cosmin Andrei.
Comandat de Partidul Social Democrat – Organizația Județeană Botoșani, Realizat de SC Direct Research SRL, Cod Unic de Identificare mandatar financiar coordonator 21240002.
Pasaj subternan intersectie Sucevei cu Calea Nationala cu o valoare colosala banuesc, dar de canalizarea din mijlocul drumului + tevile de apa? astea unde le mutati ? Sau inchideti tot si aia e, sa se descurce. In intersectia aia se pierd secunde bune pentru ca toata lumea merge incet pe linia de tramvai dar dc? pentru ca in 4 ani de guvernare PSD NU S-A FACUT NIMIC ACOLO, dupa mai jos, la intersectia care duce la Lidl, cand treci linia de tramvai, parca mergi cu barca pe acolo cu 20 km/h , dc? pentru ca nu s-a facut nimic.
Sistem inteligent de monitorizare a traficului ? adica? ceva mai concret . Vedeti in Iasi ce face sistemul ‘inteligent’ din parcipantii la trafic , dar na, „e intelijent boss” .
Banda unica pentru autobuze, asa e, aia trebuie . cand tu ai maxim 2 benzi pe sens .si una e de obicei ocupata cu cate un zerzec care nu stie sa parcheze sau cei cu microbuzele care merg la „consum” . nu cumva sa deapaseasca viteza de 35km/h, sa vezi inteligenta acolo.. cum pe sucevei .statia de autobuz nu prea exista. doar o statie amarata de microbuz. si unde opreste autobusul? pe banda 1..
O adevarata opera de arta guvernarea asta. noi facem, semnam receptii fara asa vedem macar cum arata lucrearea.
Mare asfaltare de la Izvor spre dobosari . conferinte de presa , poze , verificare pe santier, a venit primavara anu trecut . 2 luni in curba sus a stat gaura pana s-au hotarat sa o repare, anul asta. la izvor jos ,2 cratere in curba, la altii le dai apa cu portia cu acolo curge intr-o veselie pe strada . nici pana in ziua de azi nu s-a remediat. Societate in Subordinea „Elitelor ” locale .