Acuzații grave la adresa unor medici din Botoșani. „Soțul meu este pe ATI intubat și ventilat mecanic din cauza unor doctori incompetenți”

Noi acuzații grave la adresa unor medici din Botoșani. O femeie acuză doi medici de la Spitalul Județean de Urgență Mavromati Botoșani că i-ar fi prescris soțului său, care suferă de afecțiuni renale, medicamente greșit. Bărbatul a ajuns în stare gravă pe secția de Terapie Intensivă, în urmă cu câteva zile, după ce ar fi luat pastile interzise pentru pacienții dializați. Un medic i-ar fi prescris medicamentele în UPU, iar ulterior un alt medic, nefrolog, i-a făcut rețeta, spune soția bărbatului.

Soțul meu este pe ATI intubat și ventilat mecanic din cauza unor doctori incompetenți. I-au prescris la UPU niste pastile pentru tensiune, pastile care erau interzise la pacientii dializati”, s-a plâns soția acestuia, Laurențea Turtă.

Bărbatul are 55 de ani și suferă de insuficiență renală. Face dializă de mai mult timp.

„Pe data de 28 august a mers la UPU pentru că se simțea rău. Acolo i-au prescris tratament la domiciliu, schimbându-i schema de tratament. I-au prescris și o pastila noua, Nebilet, care, în prospect, scria că cei cu afecțiuni renale nu au voie să le ia. Mai scrie în prospect că se începe tratamentul cu un sfert de pastilă timp de o săptămână, apoi cu jumătate, apoi trei sferturi, apoi una întreagă. Medicul din UPU i-a prescris soțului o pastila întreaga la zi. Soțul a mers la medicul nefrolog si i-a eliberat reteta compensată, după indicațiile de la UPU. Deși medicii stiau ca sotul face dializă, totusi i-au dat acest medicament. Când a luat pastila, a facut insuficienta cardio respiratorie si asa a ajuns la ATI intubat si ventilat mecanic pe data de 5 septembrie, ora 3 dimineata”, povestește, revoltată, femeia.

În timp ce bărbatul se află în spital sub tratament, femeia a făcut plângere împotriva medicului care i-a prescris medicamentul atât la Colegiul Medicilor, cât și la Poliție. BotosaniNews nu face, deocamdată, publice numele cadrelor medicale.

„Doamne fereste, nici nu raspund la telefon. Am încercat să sun la medicul nefrolog de pe telefonul soțului și îmi dă mereu ocupat”, spune femeia.

Cum aceasta a făcut sesizări în acest sens, urmează ca organele competente să facă anchete pentru a vedea dacă într-adevăr starea bărbatului s-a agravat din cauza medicamentelor primit.

Spitalul Județean de Urgență „Mavromati” Botoșani anunță că a implementat în cadrul site-ului www.spitalulmavromati.ro  un așa numit formular de sesizare, unde se pot trimite sesizari, reclamații și de ce nu chiar mulțumiri pentru serviciile oferite de c unitatea medicală.

Noul manager al Spitalului ”Mavromati”, medicul Monica Adăscăliței, a anunțat încă de la preluarea mandatului că își dorește o mai bună relație pacient-spital.

”Pentru a veni in sprijinul cetatenilor din județ, Spitalul judetean de Urgenta „Mavromati” Botosani a implementat in cadrul site-ului web www.spitalulmavromati.ro un asa numit Formular de Sesizare, unde cei care doresc a trimite sesizari, reclamatii si de ce nu chiar multumiri pentru serviciile oferite de catre spital, o pot face comletand un formular online. Dupa finalizare si trimitere acesta ajunge direct pe masa conducerii spitalului, pentru o mai buna si rapida rezolvare a problemelor si luarea de masuri corespunzatoare. Suntem convinsi ca, pe viitor, relatia pacient-spital va fi gradual imbunatatita”, transmite printr-un comunicat instituția.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *