Senatorul Cristian Achiței a inspectat din nou lucrările la cel mai așteptat drum de către botoșăneni, DN 28B Botoșani-Tg. Frumos. Parlamentarul a precizat că deocamdată a constatat o mobilizare bună a constructorului pe aproape toată lungimea Drumului Național DN 28B Botoșani-Tg. Frumos.
„Este ceea ce am constatat personal în aceste zile, după ce, în ultima perioadă, am fost bombardați mediatic cu fel de fel de opinii privind evoluția lucrărilor de modernizare a DN 28B. Tronsoanele de drum care au rămas sub trafic pe toată perioada sezonului rece cu un singur strat asfaltic au avut de suferit. Lungimea totală a acestora nu este, însă, semnificativă pe raza județului Botoșani, astfel încât remedierea problemelor apărute se va putea face în cel mai scurt timp. Constructorul lucrează deja la ieșirea din municipiul Botoșani spre Zăicești, ca și pe tronsonul, mai puțin afectat, dintre Hârlău și Balș. Sectoarele de drum cu două straturi asfaltice se prezintă în condiții foarte bune. Constructorul a atacat și lucrările la podurile de la Buda, peste Miletin, și de la Flămânzi, la ieșirea spre Frumușica. În zonele de lucrări în care acest lucru se impune, circulația autovehiculelor se face alternativ, fiind restricționată cu semafoare”, a spus Achiței.
Termenul contractual de finalizare a lucrărilor de modernizare a Drumului Național DN 28B Botoșani-Tg. Frumos este luna august 2023, a spus Achiței „pentru a corecta unele informații vehiculate în spațiul public și pentru a le răspunde botoșănenilor care m-au întrebat”.
El susține că sunt premise clare de a putea utiliza în acest an întreaga finanțare europeană pentru acest proiect.
„Este nevoie de încredere și de răbdare până la finalizarea investiției. Interesul nostru, al botoșănenilor, este ca lucrările să meargă înainte pentru a ajunge la finalizarea modernizării drumului. Cred că asta ne dorim cu toții și de aceea în discuțiile pe care le-am avut la CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) am insistat să se găsească soluții pentru toate problemele care apar, pentru a putea merge înainte cu lucrările”, a mai spus Cristian Achiței.
Domnule senator spuneti adevarul. Este nevoie ca toate straturile aplicate anterior sa fie scoase pana la betonul de pe timpul lui Ceausescu. Cine va plati aceste cheltuieli suplimentare de milioane de lei. Probabil tot statul saracul sau din fonduri europene. S-a lucrat neglijent, firma lui Ginel se baza mai mult pe sprijinul lui Arseni cel fugit din tara, decat pe calitate si experienta.