Nimic nu va mai fi la fel când vei intra în Lidl. Patronii nemți au schimbat complet felul în care vor funcționa magazinele

Clienții unuia dintre cele mai populare lanțuri de supermarketuri din România vor avea parte de o surpriză uriașă. Nimic nu va mai fi la fel când vei intra în Lidl. Patronii nemți au schimbat complet felul în care vor funcționa magazinele.

De când a apărut pe piața din România, Lidl a devenit unul dintre magazinele preferate ale românilor. De la gama de produse ce se găsesc permanent pe rafturile sale până la cele ce se schimbă în fiecare săptămână, compania din Germania a dat lovitura la noi în țară. Ei bine, se pare că pe clienți îi așteaptă o surpriză uriașă, în viitorul apropiat. Una dintre cele mai mari probleme semnalate de cumpărători, cozile mari formate la casele de marcat, ar putea să dispară. Patronii nemți au decis să schimbe modul în care se va face achitarea produselor, demarând procedurile de instalare a caselor de tip self-checkout. Noile aparate au fost deja montate în 30 de magazine din România, adică puțin peste zece procente din numărul total al unităților ce aparțin retailerului german în țara noastră.

Schimbarea ar putea fi soluția așteptată de clienții Lidl pentru micșorarea cozilor lungi ce se formau, aproape zi de zi, la casele de marcat cu casier. Noile sisteme nu sunt doar mai rapide, ci și mai sigure, în contextul actual al pandemiei de SARS-CoV-2. „Case tip self-checkout am introdus în 30 de magazine şi vrem să extindem proiectul în cât mai multe unităţi. Vedem interes din partea clienţilor pentru că e mai uşor şi mai rapid să le folosească. Totodată, ele au câştigat popularitate din considerente de siguranţă“, spun reprezentanţii Lidl România, potrivit Ziarul Financiar.

Operațiunea a început, în București, încă din luna noiembrie a anului trecut. Astfel, Lidl a s-a alăturat altor unități comerciale, precum liderul pieței, Kaufland, dar și Auchan, Mega Image și Carrefour, care folosesc deja această tehnologie de câțiva ani.

Retailerul german, surpriză uriaşă pentru clienţi, de Paște

Lidl a pregătit o surpriză ce va fi, cu siguranță pe placul clienților din România, chiar înainte de Paște. Retailerul german a anunțat că va organiza o tombolă în urmă căreia doi clienți norocoși vor primi un autoturism de lux. Mai exact, reprezentanții Lidl România au anunțat pentru Paște un nou concurs care implica produsele din gama Deluxe a magazinelor sale, iar cu această ocazie oferă, printre alte multe premii, inclusiv doua mașini marca Volvo S90, gama de lux a producătorului din Suedia.

Principala condiție pentru înscrierea la extragere este achiziționarea unor produse în valoare de cel puțin 100 de lei, pe bon regăsindu-se minimum un produs din gama Deluxe. Codul înscris pe bonul fiscal va trebui trimis, prin SMS, la numărul 1877. În afară de cele două mașini de lux Volvo s90, Lidl mai oferă clienților săi și trei Scutere electrice Super Soco, împreună cu cinci laptop-uri MacBook Air de la Apple, scrie Impact.ro, care citeaza Ziarul financiar.

One thought on “Nimic nu va mai fi la fel când vei intra în Lidl. Patronii nemți au schimbat complet felul în care vor funcționa magazinele

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *