Marele lanțuri de magazine din România, care fac parte din Asociația Marilor Rețele Comerciale din România, a lansat, duminică, un apel către toți românii să fie cumpătați la cumpărături. Apelul a fost făcut pe fondul epidemiei de coronavirus, dar și al anunțului privind decretarea stării de urgență în România.
AMRCR susține că „există cantități și stocuri pentru toți”, iar din acest motiv cumpărătorii ar trebui să cumpere doar în limita nevoilor.
„Lucrăm îndeaproape cu autoritățile, furnizorii și partenerii noștri logistici pentru a asigura furnizarea de bunuri în magazine și pentru a aproviziona depozitele logistice cu produsele a căror cerere este ridicată. Mulțumim tuturor colegilor din magazine și lanțuri de aprovizionare care lucrează zi și noapte pentru ca produsele de care este nevoie să fie disponibile.
Efortul lor susținut și extraordinar ne dă tuturor încredere că vom depăși această situație. Dar avem nevoie și de ajutorul vostru. Vă rugăm să fiți cumpătați și chibzuiți la ce și cât cumpărați. Înțelegem frământările voastre, dar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi lași pe ceilalți fără produsele de care și ei au nevoie.
Există cantități și stocuri pentru toți, dacă suntem solidari și ne gândim și la nevoile tuturor.
Doar împreună vom avea grijă de cei dragi nouă și de cei care sunt în vârstă sau vulnerabili. Facem tot ce putem pentru a face față acestei provocări”, se arată într-o scrisoare deschisă pe care AMRCR a transmis-o către clienți.
AMRCR a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 18 companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.