Centura Sucevei a fost finalizată cu ajutorul unei firme din Botoșani, care a fost implicată în terminarea lucrărilor. Societatea comercială Hidroplasto SRL, una dintre puținele din România specializate în realizarea rosturilor de dilatație, a lucrat non-stop, în ultima lună, pentru ca investiția să fie finalizată.
„S-a muncit non-stop pentru ca această lucrare să fie finalizată. Rosturile de dilatație pe care le facem noi în zona podurilor au un rol foarte important în ansamblul investiției totale.”, susține administratorul Hidroplasto, Cătălin Silegeanu.
Ministerul Transporturilor, Răzvan Cuc, ajunge, vineri, la Suceava, pentru recepția lucrărilor, iar constructorii susțin că șoseaua de centură a municipiului Suceava poate fi folosită.
Lucrarea a costat 61 milioane de lei.
Ruta ocolitoare a Sucevei are 12,4 kilometri și cuprinde şapte poduri, patru viaducte, cinci pasaje şi două parcări.
Hidroplasto SRL Botoșani este una dinttre puținele firme agrementate în România de către CESTRIN- organism abilitat in acordarea de avize pentru acest tip de lucrari – companie din subordinea C.N.A.I.R Romania.
„Nevoia pe care o simtim cu totii pentru calitate, respectarea termenelor de finalizare, si mai ales pentru modernizarea sectorului drumurilor si autostrazilor din Romania este acum unul dintre principalele obiective ale companiei Hidroplasto. Implicati fiind in proiectele de infrastructura, putem afirma ca Hidroplasto avanseaza cu succes in aceasta directie. Adaugam, pe langa furnizarea dispozitivelor necesare acoperirii rosturilor, si montajul profesional. Implementam astfel pe piata romaneasca produse de calitate garantata, cu garantii de minimum 10 ani”, a adăugat Silegeanu.
În domeniul infrastructurii, Hidroplasto este unul dintre cei mai importanti furnizori si montatori de dispozitive pentru tratarea rosturilor de dilatatie, precum si a aparatelor de reazem din neopren pentru poduri.
Rosturile de dilatatie Hidroplasto Botoșani sunt adecvate pentru translatii longitudinale de 50 pana la 330 mm la poduri, drumuri si alte constructii.
Aceste rosturi de dilatatie sunt instalate intre suprafata de rulare a podului si drum, si au rolul de a absorbi miscarile ce apar ca urmare a diferentelor de temperatura, deformarii si contractiei structurii si sarcinilor din trafic. In cazuri speciale, acestea trebuie sa absoarba deplasarile transversale si rotatiile in jurul celor trei axe spatiale. Eventual, inclusiv gradientele longitudinale trebuie avute in vedere. Aceste rosturi de dilatatie au proprietati de impermeabilizare datorita drenurilor si barierei de vapori.
Aparatele de reazem din neopren produse de Hidroplasto sunt elemente care asigura transmiterea solicitarilor de orice natura de la suprastructura la infrastructura. Aceste aparate trebuie sa fie astfel alcatuite, incat sa permita miscarile de translatie si rotatie a suprastructurii in anumite limite, fara a crea solicitari neprevazute in vreunul dintre elementele podului.