Până la finele lunii august a.c. au fost preluate 80.000 de apeluri prin Call Center, cele mai multe fiind efectuate de către consumatorii din judeţul Iaşi, urmaţi de cei din judeţele Bacău, Suceava, Neamţ, Vaslui şi Botoşani.
Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare asigură o comunicare permanentă între compania noastră şi consumatori, fără să mai fie necesară deplasarea acestora la Centrele de Relaţii Clienţi şi reducând implicit timpul de soluţionare a solicitărilor.
Astfel, în primele 8 luni ale anului curent, Call Center-ului E.ON Moldova Furnizare a preluat aproximativ 80.000 de apeluri, cea mai mare parte a solicitărilor clienţilor vizând obţinerea de informaţii, schimbarea datelor din contracte, refacerea convenţiilor de consum, etc. Consumatorii din judeţul Iaşi au apelat cel mai des Call Center-ul E.ON Moldova, urmaţi de cei din judeţele Bacău, Suceava, Neamţ, Vaslui şi Botoşani.
În prezent, clienţii companiei pot solicita la Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare informaţii referitoare la încheierea contractelor, tarifele învigoare, taxele Radio şi TV, facturare, posibilităţi de plată a facturilor, obţinerea de avize etc., şi pot efectua o multitudine de operaţiuni printre
care:
• modificarea convenţiei de consum;
• scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune , respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale;
• modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adresă de corespondenţă, date de contact etc.);
• modificarea modalităţii de plată astfel încât plata facturilor să poată fi efectuată prin serviciul de Debitare Directă;
• scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale.
• rezilierea contractul de furnizare a energiei electrice.
Serviciul Call Center poate fi apelat, de luni până vineri, între orele 7.00 şi
21.00, la unul din numerele de telefon: 0801 000 939 – pentru apeluri din reţeaua Romtelecom din toată ţara, tariful este local (intrajudeţean);
0235 305 555 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.