Modern Calor le pregătește surprize clienților rău planici. În perioada de până la Paște societatea de termoficare va desfășura o nouă campanie de debrașare de la rețelele de apă caldă și încălzire a clienților care au acumulat datorii la plata serviciilor furnizate. Vor fi debranșate în special tronsoane de rețele de pe scările de bloc, însă se analizează chiar întreruperea intergral a furnizării încălzirii și apei calde menajere la unele asociații de locatari, unde nivelul încasării facturilor emise este foarte redus. Exemple în acest sens sunt asociațile nr. 5, nr. 6 și nr. 19, toate în zona Parcul Tineretului. Serviciul clienți a emis în acest sens aproximativ 200 de note de debranșare, asta după ce clienții respectivi au fost preavizați în acest sens.
Debranșările se vor face chiar de săptamâna viitoare, singura șansă ca ele să fie oprite fiind achitarea datoriiilor acumulate pentru serviciile de furnizare încălzire și apă caldă. În paralel cu aceste măsuri, se vor continua procedurile de acționare în judecată a rău platnicilor, dar și de executare silită a celor pentru care s-au obținut deja hotărâri judecătorești definitive. Dacă până acum executarea se referea în special la instituirea de popriri pe veniturile familiilor debitoare, în acest moment se analizează, în cazul unor dosare, îndeplinirea condițiilor legale pentru trecerea la executarea pe bunuri, asta însemnând inclusiv scoaterea la vânzare a locuințelor.
“Noi acordăm o atenție deosebită relației cu clienții, însă pentru cei care nu conștientizează că trebuie să plătească pentru serviciile primite adoptăm exact aceeași atitudine pe care o au și ceilalți furnizori – suspendarea temporară a serviciului. Din păcate, noi am dat dovadă de prea multă înțelegere, iar unii clienți au scos plata facturilor la energie termică de pe lista lor de priorități. Nu mai suntem dispuși să tolerăm un astfel de comportament,” a declarat directorul general al Modern calor SA, Florin Sandu.