Botosanenii, nemultumiti de activitatea infirmierelor si de calitatea mincarii din Spitalul Judetean

Botoşănenii sunt nemulţumiţi de activitatea infirmierelor din Spitalul Judeţean, dar şi de modul cum arată saloanele de aşteptare ale medicilor de familie. Aceste opinii cu privire la calitatea serviciilor medicale oferite asiguraţilor din sistemul sanitar botoşănean au fost exprimate de citeva sute de botoşăneni intr-un chestionar al Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate. Potrivit reprezentanţilor CJAS, au fost chestionaţi aproape 600 de botosaneni dintre care 205 salariaţi, 113 pensionari, 78 şomeri, 39 liber-profesionişti, 32 asistaţi social, 89 co-asiguraţi. Nemulţumirile botoşănenilor au vizat in primul rind activitatea infirmierilor şi calitatea mincării din Spitalul judeţean, dar şi modul cum arată saloanele de aşteptare la medicii de familie. Botoşănenii chestionaţi au avut posibilitatea să acorde note pentru comportamentul şi atitudinea medicului de familie şi asistentelor acestuia. Au fost acordate note de la 1 la 3, respectiv minim 1 şi maxim nota 3. 317 dintre cei aproape 600 de pacienţi chestionaţi au acordat notă maximă medicilor, ceea ce denotă că cei mai mulţi sunt mulţumiţi de comportamentul acestora. Nemulţumiri au fost exprimate vizavi de aspectul cabinetelor acestora, dar si a sălilor de aşteptare, doar un număr de 190 de pacienţi au dat nota maximă pentru aspectul acestor spaţii. Dacă cei mai mulţi dintre botoşănenii chestionaţi s-au arătat mulţumiţi de condiţiile de cazare şi curăţenie din Spitalul Judeţean, nemulţumirile cele mai mari au fost exprimate vizavi de mincarea din spital. Cea mai mică notă au primit infirmierii, peste 25% dintre subiecţi exprimindu-şi nemulţumirea vizavi de activitatea acestei categorii de personal medical. Directorul CJAS a declarat că urmează să aibă o intilnire cu conducerea Spitalului Judeţean pentru a prezenta aceste rezultate ca să ia măsurile care se impun