Succesul pe care l-a avut online Traian Basescu in campania electorala din 2004 i-a invatat pe politicienii romani ca internetul este un mediu care poate fi folosit mult mai usor si mult mai ieftin decat presa traditionala, scrie Hotnews.ro. In campania care se incheie vineri candidatii la alegerile locale s-au folosit cum au stiut ei mai bine de lumea virtuala. In ceea ce priveste productiile video, unii s-au multumit sa-si posteze pe site-uri unele din clipurile difuzate si pe posturile tv, unii au realizat chiar stiri electorale si au postat inregistrarile din emisiunile tv, iar altii au incercat sa lanseze campanii virale si au devenit cunoscuti la nivel national pentru penibilitatea spoturilor.
O vedeta a campaniei locale este si Mihai Popa, tanarul botosanean care a compus o melodie pentru candidatul PNG la Primaria din localitate. Clipul acestuia, postat pe YouTube, a fost inclus si de Florin Egner in site-ul sau de campanie. Datorita mediatizarii, site-ul autorului a avut, cateva zile, un trafic de 10-20 de ori mai mare decat cel obisnuit, iar clipul a fost vizionat de aproape 10.000 de ori in mai putin de o saptamana.