Cea mai mare bancă prezentă pe piaţă, începe să piardă clienţi importanţi din portofoliul persoanelor juridice, după ce mai multe firme cu tradiţie în Botoşani au optat pentru alte bănci. Patronii firmelor spun că banca şi-a schimbat în ultimii ani politica şi nu mai corespunde aşteptărilor lor. Unul dintre aceştia este Petrică Berişteanu, administratorul staţiilor de carburanţi BBB şi care susţine că se transferă cu afacerile de la BCR pentru că nu mai are aceleaşi relaţii cu banca cum avea înainte. Omul de afaceri a menţionat că în ciuda unor rulaje de sute de mii de lei pe lună, nu i-a fost acordată o linie de credit, iardupă ce a ameninţat că pleacă i s-a acordat finanţarea cu o dobândă convenabilă, însă facilitatea era doar pentru două luni, lucru pe care el nu a ştiut.
” Am discutat deja cu o altă bancă şi îmi mut toate afacerile. De când s-a început această restructurare la BCR nu mai este ce a fost înainte” a declarat omul de afaceri.
De la începutul anului trecut banca a operat de două ori modificări de comisioane, atât la persoane fizice cât şi la persoane juridice, modificările vizând în special majorări ale taxelor impuse pentru diferite servicii oferite.
Părerea acestuia este împărtăşită de mai mulţi oameni de afaceri locale care au societăţi mari şi care au lucrat cu BCR în trecut, însă care au preferat să îşi păstreze anonimatul. Astfel de la societăţi din domeniul construcţiilor, la industria prelucrării laptelului precum şi din comerţ, şi-au mutat afacerile de la banca menţionată.
BCR a intrat într-un porces de restructurare de la începutul acestui an, proces ce priveşte restrângerea punctelor de lucru, la Botoşani fiind închis cel din zona gării, precum şi disponibilizări de personal. În tot acest proces, nouă directori de agenţii, în frunte cu Ovidiu Halunga, directorul sucursalei, au părăsit instituţia optând pentru alte bănci sau pentru a-şi deschide propriile afaceri. Spre exemplu Ovidiu Halunga a devenit director la sucursala din Botoşani a Garanti Bank.
BCR negociază în prezent pentru a-şi acoperi postul lăsat liber de Halunga cu directorul adjunct al sucursalei BRD, Mircea Popovici.
Doamna Directoare Lungu a reușit performanta de a distruge tot ce a însemnat portofoliu de clienți corporate ,portofoliu preluat de la Domnul Director Sorin. Ce reprezenta minim 70 % din piața corporate Botoșani. Bravo Doamna Directoare, asa performanta mai rar :)). A-ți mai luat și salar pt asa o realizare unicat în cariera dumnevoastră de succes de a nu feribotul ?
[Marked as spam by Antispam Bee | Spam reason: Server IP]
Poate e si d-na Lungu de vina, dar, sa fim seriosi, daca cunosti situatia din banca, si se pare ca o cunosti, degeaba aduce ea clientii daca documentatia de creditare si servisarea ulterioara o face o mana de dude nou aduse, care nu stiu cate urechi au. Cei mai buni si vechi inspectori au fost inlaturati intr-un mod parsiv, si acu au ramas nou angajati care dupa ce ca sunt pe dinafara mai au si o aroganta in ei…. Alta era situatia in alte vremuri – echipa din spatele directorului, angajatele de la ghiseu, atmosfera, in general, totul te facea sa nu pleci, de dragul lor! Aminteste-ti, ca stiu ca stii! Nu o consider pe deplin inovata pe d-na Lungu!
[Marked as spam by Antispam Bee | Spam reason: Server IP]
NIMIC ADEVARAT . Ofer un exemplu de implicare pentru clienti prin directorul BCR Bucecea. Sugerez totusi pentru o mai mare popularitate sa ofere clientilor bomboane in cadrul audientelor. pentru cei batrini sa fie din menta.