Graficul desfăsurării acţiunilor pentru acordarea salariului de merit in 2008

Salariul de merit se acordă pe an calendaristic, incepind cu 1 ianuarie 2008, pe baza punctajului realizat in urma evaluării activităţii desfăsurate de candidat in anul calendaristic precedent, conform fisei de evaluare stabilite de consiliul de administraţie al unităţii de invăţămint.

– 19 – 23 noiembrie 2007: inspectoratul scolar transmite unităţilor de invăţămint numărul salariilor de merit;

– 26 – 28 noiembrie 2007: afisarea la avizierul unităţii de invăţămint a fisei cu punctajul defalcat, pentru fiecare categorie de personal angajat;

– 29 noiembrie – 5 decembrie 2007: personalul didactic si didactic auxiliar din invăţămint cu rezultate deosebite intocmeste un raport de autoevaluare

– 6 – 7 decembrie 2007: cererea si raportul se analizează in consiliul profesoral al unităţii, care formulează o apreciere sintetică (pentru fiecare solicitant in parte) si facepropuneri, pe care le inaintează spre aprobare consiliului de administraţie;

– 10 – 11 decembrie 2007: consiliul de administraţie al unităţi de invăţămint aprobă nominal personalul căruia i se atribuie salariul de merit, in limita locurilor acordate de inspectoratul scolar, si le transmite inspectoratului scolar spre validare;

– 12 decembrie 2007: validarea si afisarea rezultatelor;

– 12 – 14 decembrie 2007: depunerea contestaţiilor;

– 17 – 18 decembrie 2007: soluţionarea contestaţiilor;

– 20 decembrie 2007: afisarea rezultatelor la contestaţii.