Mai mulţi botoşăneni, plecaţi la muncă în străinătate, au reclamat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului că au fost deconectaţi de la energie electrică în lipsă de la domiciliu. Ei au cerut sprijinul comisarilor în rezolvarea situaţiei, considerând că nu este normal să li se întrerupă energia electrică atâta timp cât nu au avut consum.
„După două necitiri consecutive, abonatul este deconectat automat. Scrie în contract. Şi au fost afectaţi consumatorii plecaţi pe o perioadă mai lungă din ţară. Neavând acces la citirea contorului, pentru a face regularizarea, s-a făcut deconectarea„, a spus Neculai Raţă, comisar la CJPC Botoşani.
Comisarii CJPC Botoşani au ridicat această problemă conducerii EON, care a dat asigurări că pe viitor se va căuta o modalitate pentru ca aceste persoane să nu fie considerate ca rău-platnici şi deconectaţi de la reţea.