Carrefour România a prezentat joi, în cadrul unei conferințe de presă, strategia privind produsele Marcă Proprie Carrefour, precum și detalii referitoare la procesul de selecționare a furnizorilor pentru crearea unor produse de calitate.
Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt mai ieftine cu minimum 20% decât produsele mărcilor foarte cunoscute peste 90% dintre produsele alimentare Marcă Proprie Carrefour vândute în magazinele noastre sunt fabricate în România au o calitate similară cu produsele mărcilor cunoscute, au fost testate de aproximativ 2.500 de consumatori în Panel Test „Inspirate, Testate și aprobate de dumneavoastră!”
Produsele evaluate în cadrul proiectului Panel Test pot fi identificate în magazine prin noul logo, „Inspirat, testat și aprobat de către clienții Carrefour!”.
Pe 1-2 iunie, Carrefour vă așteaptă în hipermarketurile sale la standurile de degustări pentru a încerca produsele Marcă Proprie Carrefour.
Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt testate de către clienții noștri în laboratoarele proprii aflate în incinta hypermarketului Carrefour Militari. Paleta actuală de produse a fost selecționată cu ajutorul a peste 2.500 de clienți Carrefour care au analizat comparativ produsele Marcă Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor naționale și internaționale. Echipa calitate, cea care organizează Panel Test-ul, notează comentariile participanților la finalul fiecărei sesiuni, analizează chestionarele completate pentru a hotărî modificările care trebuie aduse rețetelor produselor, acolo unde este cazul, astfel încât aceastea să corespundă nevoilor clienților din punct de vedere al calității, gustului, aspectului.
„Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianții și producătorii locali. Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile și preferințele clienților noștri.” a declarat Francois Melchior De Polignac, director general al Carrefour România.