Un botoşănean a reclamat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului o factură suplimentară venită la plată de la magazinul de unde achiziţionase în rate produse electrocasnice, deşi, spune el, achitase creditul integral. Cetăţeanul s-a trezit că mai are de achitat suma de 405 lei, la finalul perioadei de scandenţă. El a cerut comisarilor să îi soluţioneze reclamaţia, însă aceştia susţin că au cum să intervină în asemenea situaţii. Mirel Rogalschi, comisar şef adjunct al CJPC, recomandă consumatorilor atenţie sporită în momentul în care fac astfel de credite.
„Dânsul este la final de contract şi consideră că a achitat tot. Cred că i s-au perceput nişte penalităţi, întârzieri la plată şi a primit acasă o majorare. Produsele au fost luate de la o firmă, în valoare de 3200 lei, şi îi apare o sumă restantă de 405 lei. Este un contract semnat şi nu avem cum să intervenim în acest caz„, a spus Rogalschi.