Acreditarea Instituţiei Prefectului nu este eficientă fără acreditarea tuturor primăriilor din judeţ

Subprefectul judeÅ£ului Botoşani Mihai Elvădeanu a declarat că implementarea sistemului de management a calităţii ISO9001/2001 la InstituÅ£ia Prefectului nu este posibilă dacă primăriile din judeÅ£ nu vor proceda la fel. Sistemul de management a calităţii ISO 9001/2001A  are in vedere asigurarea calităţii serviciilor prestate către cetăţeni şi reprezintă acreditarea InstituÅ£iei Prefectului la standardele europene. Aceasta nu va avea insă nici o eficienţă dacă primăriile botoşănene nu vor proceda la fel. Pină acum doar Primăria Botoşani a obÅ£inut certificatul ISO 9001/2001. Sistemul de management a calităţii se aplică mai ales la serviciile care au ca principală activitate relaÅ£ia cu publicul. "Sistemul de management a calităţii se aplică la Serviciul de Paşapoarte, la Serviciul de Inmatriculări Permise Auto, acolo unde există o relaÅ£ie cu cetăţeni, la serviciul de soluÅ£ionare a petiÅ£iilor unde există o procedură anume de aceea consider că orice autoritate publică trebuie să aplice asemenea măsuri. Problemele cetăţenilor trebuie soluÅ£ionateA  de autorităţile publice din raza in care domiciliază şi astfel, s-ar soluÅ£iona mai uşor decit atunci cind toate vin la InstituÅ£ia Prefectului şi suntem noi obligaÅ£ia să facem drumuri", a declarat Mihai Elvădeanu, subprefectul judeÅ£ului Botoşani.A  Prin aplicarea Sistemului de Management a CalităţiiA  InstituÅ£ia Prefectului se obligă să respecte standardele impuse deoarce va fi periodic supusă controalelor efectuate de comisii din cadrul Ministerului de resort. Este bine de menÅ£ionat că aplicarea sistemului de management a calităţii ISO 9001/2001 reprezintă proiectul subprefectului Mihai Elvădeanu la cursurile postuniversitare pe care le urmează la Institutul NaÅ£ional de AdministraÅ£ie Publică. Proiectul său se intitulează "Proiect de formare specializată a InalÅ£ilor FuncÅ£ionari Publici".