Cetăţenii municipiului Botoşani vor putea să sesizeze anumite probleme apărute în oraş prin intermediul Tel Verde. Municipalitatea va deschide o linie telefonică, la care cetăţenii vor putea apela gratuit. De asemenea, prin intermediul Tel Verde, cetăţenii vor putea solicita şi anumite informaţii, pentru a evita deplasarea sau audienţele la Primărie.
„Ne gândim la un proiect în care să realizăm un Tel Verde, în care orice sesizează o groapă în asfalt să poată suna la Primărie şi să ne comunice imediat. Pe o altă linie, ni se va sesiza existenţa câinilor vagabonzi din anumite zone, pentru că procedura este greoaie şi durează. Până ne anunţă cineva, până se depune hârtia la registratură… s-ar putea să fie deja prea târziu să intervenim. Atunci, la acest telefon verde se va face sesizareea imediat. Va fi o linie cu mai multe servicii, undeva la şapte-opt servicii de genul acesta„, a precizat primarul Ovidiu Portariuc.
La acest telefon, cetăţenii vor putea lua informaţii inclusiv pe probleme ce ţin de fondul locativ.
In sfarsit , actuala conducere a primariei rezolva una din solicitarile protestatarilor din ianuarie-aprilie 2012, aceea de infiintare a acestei linii TEL-verde, unde sa se poata informa cu ceea ce-i intereseaza pe plan local la primarie, dar si unde sa poata sesiza anumite disfunctionalitaţi urgente.
Pe cand insa, punerea in aplicare a solicitarii privind infiintarea in Piata Revolutiei a unei AGORA ???? Fostul primar, in scop electoral, o promisese ….. Cei de acum o vor pune in aplicare cred., dar cand ??? Acum ,cand Curtea Constitutionala sta sa se pronunte, simplii cetateni care au fost la referendum, ar fi putut sa-si exprime si ei un punct de vedere…..dar deocamdata nu au unde….