Maşină rămasă fără piese după ce a fost dusă la service

După ce şi-a dus maşina la reparat un botoşănean a rămas fără principalele piese din dotarea autovehiculului. Marcel Apopei din Botoşani a reclamat la finele anului trecut la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului că rămas fără mai multe piese din dotarea maşinii după ce a dus-o la reparat pentru o serie de intervenţii minore. Botoşaneanul este proprietarul unei Dacii 1310 şi a declarat inspectorilor OJPC că a dus-o la un serivice pentru a o vopsi dar şi pentru citeva reparaţii minore la caroserie. Surpriza sa a venit mai tirziu după ce a plătit serviciile intreţinerii pentru că a constat că din maşină lipseau casetofonul, acumulatorul, roata de rezervă, cricul, carburantul şi vasul de expansiune. Mai mult botoşăneanul susţine că lucrătorii de la service-ul in cauză nu pot să-i restituie nici măcar certificatul de inmatriculare al autovehiculului ceea ce l-a determinat să sesizeze Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consuamtorului Botoşani. Inspectorii OJPC Botoşani au demarat verificări şi au constat că reclamaţia inregistrată incă de la finele lunii decembrie este intemeiată. Dumitru Monacu, şeful OJPC Botoşani a declarat că atelierul de reparaţii auto la care botoşăneanul şi-a dus maşina, respectiv Auto Total Service Botoşani a fost sancţionat cu o amendă de 30.000 de lei, adică 300 de milioane de lei vechi. Este in momentul de faţă cea mai mare amendaă aplicată de inspectorii OJPC Botoşani unui service auto. "Cea mai mare amendă de anul acesta a fost aplicată la un service auto după ce un consumator şi-a lăsat maşina anul trecut la service şi nu i-au făcut-o ba mai mult a rămas şi fără roata de rezervă şi fără acumulator şi fără cric şi casetofon", a declarat Dumitru Monacu, şeful OJPC Botoşani.