Un botoşănean a depus mai multe reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, prin care cere să i se verifice depozitul de bani. Acesta s-a plâns comisarilor de la Protecţia Consumatorului că, după socotelile sale, ar trebui să aibă mai mulţi bani în cont, însă a constatat că banca îl fură. Alexandru Zarug, directorul CJPC, a declarat că bătrânul bate săptămânal la uşa instituţiei, însă rezolvarea reclamaţiei ascestuia nu ţine de competenţa comisarilor de la Protecţia Consumatorului.
„Are depozit de bani în bancă şi cere să îi verificăm depozitul, pentru că banca îl fură. Noi l-am trimis la Poliţie, iar Poliţia la noi. Ce să-i facem noi? Nu avem cum să verificăm depozitul bancar. Nu ne stă nouă în competenţă. Bătrânul, de 80 de ani, vine de trei ori pe săptămână la noi, de aproape o lună„, a spus Zarug.