De la începutul acestui an, consumatorii de energie electrică au la dispoziţie serviciul Telverde E.ON Moldova Distribuţie, un număr unic de telefon pentru transmiterea sesizărilor privind deranjamentele în alimentarea cu energie electrică.
Serviciul are o capacitate imbunătăţită de preluare a apelurilor şi este disponibil non-stop la numărul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.
„Suntem în permanenţă preocupaţi de creşterea calităţii serviciilor oferite consumatorilor de energie electrică, iar îmbunătăţirea comunicării cu clienţii este una dintre direcţiile importante în care acţionăm. Suntem convinşi că prin lansarea Telverde vom fi mai aproape de consumatori şi de nevoile lor”, a declarat Sorin-Sebastian Potânc, Director General E.ON Moldova Distribuţie.
Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situaţii cu potenţial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare şi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ.
Precizăm că noul număr de telefon 0800 800 929 va funcţiona până la finalul lunii aprilie a.c. în paralel cu vechile numere de tipul *929, după care acestea din urmă vor fi dezactivate. (* – prefixul judeţului).