Guvernul a decis menţinerea, până la expirarea contractelor de management şi numirea unor manageri privaţi, a indemnizaţiilor directorilor şi reprezentanţilor statului în consiliile de administraţie ale companiilor naţionale, societăţilor naţionale, societăţilor comerciale cu capital majoritar sau integral de stat ori deţinut de unităţi administrativ-teritoriale, precum şi regilor autonome înfiinţate de stat sau unităţi administrativ-teritoriale, la nivelul celor din anul 2011.
Menţinerea acestor indemnizaţii la nivelul celor din anul 2011 are ca temei legal Ordonanţa de Urgenţă 109 din 30 noiembrie 2011 (OUG 109/2011). Măsurile au fost preluate şi în Memorandul privind măsurile avute în vedere la elaborarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 ale operatorilor economici cu capital sau patrimoniu integral ori majoritar de stat, inclusiv ale filialelor acestora, aprobat în şedinţa de Guvern din 27 decembrie 2011.
În perioada cuprinsă între data expirării contractului de mandat şi data numirii organelor de conducere conform OUG 109/2011, directorul general şi reprezentanţii statului în organele de conducere ale întreprinderilor publice, vor primi indemnizaţii la nivelul celor din 2011.
[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Membrii consiliilor de administratie ar trebui sa aibe indemnizatii deloc!Sa faca treaba daca sunt competenti,sa nu fie numiti pe criterii politice…de aia vezi in C.A.-uri oameni care stiu din toate cate nimic…pusi acolo ca sa le iasa si lor de o bere si-un cognac!