Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă informează angajatorii că au obligatia sa comunice agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene in a caror raza isi au sediul, toate locurile de munca vacante, in termen de cinci zile lucratoare de la vacantarea acestora. Prin locuri de munca vacante , se intelege locurile de munca devenite disponibile ca urmare a incetarii raporturilor de munca sau de serviciu, precum si locurile de munca nou-create.
Comunicarea de catre angajatori a locurilor de munca poate fi facuta prin :
fax la nr.0231536793
e-mail – [email protected]
la sediul A.J.O.F.M Botosani din str.Colonel Tomoroveanu, nr.2, sediul ALOFM Dorohoi din str.Postei nr.3 , sediul punctului de lucru Saveni din str.Tudor Vladimirescu nr.2
AJOFM Botosani face verificari cu privire la respectarea acestei prevederi legale . De asemenea, AJOFM asigura servicii gratuite de mediere a muncii respectiv punerea in legatura a angajatorilor cu persoanele in cautarea unui loc de munca, in vederea stabilirii unui raport de munca sau de serviciu.
CEA MAI MARE PROSTIE !!!
Sunt angajator si am incercat desi nu era obligatoriu sa angajez prin AJOFM-ul pu… si mi-au venit la angajat toti betivanii si toti ratatii si boschetarii si tiganii puturosi si ordinari……