Scandal şi huiduieli la întâlnirea organizată de Nova Apaserv cu reprezentanţii asociaţiilor de proprietari

Condiţiile de încheiere a contractului cu Nova Apaserv, modalitatea de facturare şi defalcarea în condominii a consumurilor înregistrate pe contorul de branşament de la nivelul scărilor de bloc au iscat un scandal de proporţii între reprezentanţii asociaţiilor de proprietari şi reprezentanţii de la Nova Apaserv. Unii dintre preşedinţii de asociaţiis-au declarat nemulţumiţi de decizia ANRSC privind încheierea contractelor între operatorul de apă şi asociaţiile de proprietarii, în schimb ce alţii au contestat şi contractele individuale încheiate de operatorul de apă şi populaţie.

În contract nu scrie nimic de instalaţia comună, iar eu deţin doar 5% din acea instalaţie comună. Din momentul în care a început această facturare nouă, pentru că înainte tot Nova Apaserv a impus să punem apometre, să facem contracte individuale, iar acum nu mai luaţi în considerare acele apometre din apartament şi luaţi în considerare apometrul de la intrarea din scară. Acele apometre dumneavoastră le puneţi, dumneavoastră le scoateţi, dumneavostră le verificaţi; cu alte cuvinte, dumneavoastră centraţi, dumneavostră daţi cu capul. Nu se poate ca din momentul din care aţi început să facturaţi, lună de lună plătesc cantităţi duble de apă. În condiţiile acestea, consider că undeva dumneavoastră aveţi un interes ca aceste cantităţi de apă, pe care le facturaţi să le umflaţi. Că nu se explică altfel, din moment ce eu la nivel de scară nu am pierderi„, a spus preşedintele unei asociaţii de proprietari din municipiu.

Preşedinţii de asociaţii au primit nişte chestionare din partea Nova Apaserv în care trebuiau să răspundă dacă sunt de acord cu încheierea contractului de furnizare cu Nova Apaserv pentru condominiile asociaţiei pe care le reprezintă, de cine consideră că trebuie făcută defalcarea în condominii a consumurilor înregistrate pe contorul de branşament şi cine trebuie să aprobe metodologia de defalcare a consumurilor în condominii sau cine trebuie să încaseze facturile la apă.

Problema pentru care ne-am întâlnit astăzi şi pentru care v-am rugat să veniţi este acea problemă, cu acel contract cu asociaţiile de proprietari. În prezent, noi avem un regulament după care funcţionăm. Acel regulament a fost făcut de ADI Aqua în colaborare cu acţionarul majoritar şi în afară de Botoşani, respectiv în Darabani, Dorohoi, Săveni, Bucecea nu sunt asociaţii de proprietari. Nu putem aplica un regulament unic în şapte feluri. Avem nevoie de suport legal pe care să îl aplicăm. Şi ne-am întâlnit ca să vedeţi dacă este momentul să schimbăm modul de colaborare„, a spus directorul Nova Apaserv, Marcel Georgescu.

Reprezentanţii Nova Apaserv au încercat să explice celor prezenţi că legislaţia în domeniul serviciilor de apă şi canalizare este unică pe ţară şi că operatorul de apă din Botoşani a fost pus în imposibilitatea de a aplica în mod unitar legislaţia şi că nu poate funcţiona cu două regulamente.

Discuţiile au devenit tot mai tensionate, iar preşedinţii de asociaţii au început să huiduie în sală.

Dacă consideraţi că suntem pe stadion şi că trebuie să huiduiţi, atunci întrerupem şedinţa„, le-a spus directorul Nova Apaserv preşedinţilor de asociaţii.  

Preşedinţii de asociaţii s-au luat şi de calitatea apei. Unul din preşedinţii de asociaţii a spus conducerii Nova Apaserv că : „Am o nepoată care a făcut o analiză la sânge la apă. Şi mi-a spus să nu consum apa„.

Numărul preşedinţilor de asociaţii care s-au declarat pentru încheierea contractului cu  Nova Apaserv a fost nesemnificativ . La şedinţă au participat şi reprezentanţi ai Consiliului Judeţean, ADI Aqua şi ANRSC.

3 thoughts on “Scandal şi huiduieli la întâlnirea organizată de Nova Apaserv cu reprezentanţii asociaţiilor de proprietari

  1. M<ai nesimtitule de GEORGESCU mai ai curaj sa sustii furtul pe care-l facet-ti. si sal platim noi cei cu apometre montate la recomandarea voastra .
    Un ex: la apometru de pe scara un de stau s-a citit un consum de 70 mc la 10 apartamente iar eu am consumat 19 mc vecinul meu a comsumat 15 mc , deci la 2 ap. sau comsumat 34 mc iar ceilalti vecini 8 ap. care nu declara casntitatea consumata ( 3, 4 ,5 mc ) cum puteti sa- prideti ca fura apa prin diferse metode .
    Aici trebuie sati bati capul dle. Georgescu. ce facem cu spalatoriile , retaurantele , crismele , stiti d-voastra bine .
    RUSINE < RUSINE <RUSINE , HOT APA GRUP

  2. [MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
    hai sa mai schimbam iar conditiile de facturare.
    tevile le lipesc cu scuipinol, tot orasul e izvor.
    ce curge pe strazi la canal, ne incaseaza pe factura, apa de ploaie.
    acu au cadru legal pe toata tara, dar cum se explica pretul mare al apei, adus de la doi pasi de pe rauri mari???? nem explicatii…. doar pret!
    nu stiu ce e definitia CONTRACTULUI!!! inculti, dar hoti!
    tu consumator sa ai doar obligatii, ei nimic, doar banii tai! halal tara, halal conducatori!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *