Reprezentanţii Nova Apaserv îşi cer scuze de la populaţie pentru disconfortul creat prin întreruperea apei

nova apaservSocietatea Nova Apaserv solicită înţelegere din partea tuturor utilizatorilor pentru disconfortul creat prin întreruperea furnizării serviciilor de alimentare cu apă din zilele de 3 și 4 noiembrie 2011, se precizează într-un comunicat de presă.

Precizăm faptul că pentru lucrări de modernizare sau intervenţii asupra reţelelor publice de distribuţie toţi operatorii din ţară procedează la astfel de întreruperi, efectuarea unor lucrări specifice nefiind posibilă decât prin golirea instalațiilor ce fac parte din sistem.

Sistarea serviciilor a fost programată până vineri ora 12ºº, făcându-se precizarea că echilibrarea sistemului la parametri normali va fi posibilă abia în cursul zilei de duminică, 5 noiembrie. Întreruperea a fost solicitată de cele două firme executante a unor lucrări din cadrul proiectului ISPA, respectiv PASSAVANT și HIDROCONSTRUCŢIA, care au avut de montat două vane de dimensiuni mari la rezervoare, de efectuat o serie de suduri la noul decantor, precum și 50 de blindări ale vechilor reţele ce au fost scoase din funcţiune pe raza municipiului Botoșani.   Până la realizarea lucrărilor de reabilitare a reţelelor, municipiul Botoșani era alimentat prin șapte conducte de diferite dimensiuni, iar în prezent, după finalizarea proiectului ISPA, alimentarea se face prin patru conducte. Ca urmare a celor precizate, s-a mărit și timpul de încărcare, lungimea reţelelor din municipiul Botoșani depășind 300 km. Efectuarea lucrărilor s-a făcut până în dimineața zilei de vineri, 4 noiembrie, când a fost reluată furnizarea alimentării cu apă, fără însă ca toate zonele orașului să beneficieze de servicii la parametri normali. Au fost zone punctuale, amintind aici zona Primăverii unde, după reluarea furnizării, datorită presiunii ridicate, branșamentele vechi de la unele condominii au cedat fiind necesare lucrări de intervenţie și în cursul zilei de sâmbătă și duminică. Cerând încă o dată scuze utilizatorilor pentru neplăcerile cauzate, aducem la cunoștință faptul că cel puţin până la sfârșitul anului nu mai sunt lucrări planificate care să necesite întreruperea furnizării apei pentru o perioadă mai mare de 24 ore„, se spune într-un comunicat de presă.

2 thoughts on “Reprezentanţii Nova Apaserv îşi cer scuze de la populaţie pentru disconfortul creat prin întreruperea apei

  1. [MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
    Nu mă interesează motivele. Vreau sa fiu stiu cu exactitate cat va dura intreruperea! Si sa se respecte acest termen. Nu minciuni ca cele servite populatiei de catre Nova Apaserv saptamana trecuta.

  2. cine plateste pentru acest disconfort pe care unii l-au avut 5 zile pina la echilibrarea presiunii pe instalatii .
    CVine plateste cantitatea de apa pcare se consuma la descarcarea si incarcarea instalatiei – NOI CONSUM<ATORII ? cam multe opriri cu noua magistrala – o lucrare facute cu curul nu cu capul
    RUSINE HOTILOR DE la APA HOT GRUP !!!!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *