Sistarea apei reci de către operatorul judeţean de apă şi canalizare în zilele de 3 și 4 noiembrie afectează și parametrii de funcţionare a sistemului de termoficare. De aceea, Modern Calor este obligată să întrerupă pentru circa 30 de ore alimentarea cu apă caldă şi încălzire a imobilelor racordate la reţea.
Sistarea furnizării va începe cu dimineaţa zilei de 3 noiembrie, iar reluarea se va face în cursul zilei de vineri, 4 noiembrie, se precizează într-un comunicat de presă al Modern Calor. În speranţa că operatorul de apă nu va mai programa, în acest sezon rece, nicio întrerupere a activităţii de bază, reprezentanții Modern Calor îşi cer scuze pentru neplăcerile cauzate de lipsa agentului termic în intervalul amintit.
La reluarea furnizării vor putea apărea probleme în diverse cartiere, cauzate, în special, de aerul care intră în instalaţii. Clienţii afectaţi sunt rugaţi să apeleze la numerele de telefon ale Dispeceratului, 0231.535.340 și 0231.515.959, astfel încât echipele din teren să intervină acolo unde este nevoie. Reprezentanţii operatorului de termoficare doresc să atragă atenţia asupra faptului că nu ar mai apărea astfel de probleme dacă instalațiile din subsoluri ar fi puse la punct, se mai spune în comunicat.