Una dintre cele mai puternice firme din Botoşani, Elsaco Brunata, părăseşte judeţul. Compania înfiinţată în urmă cu peste patru ani, ca urmare a asocierii dintre Elsaco Electronic Botoşani şi grupul danez Brunata, nu va mai avea sediul social în municipiul Botoşani.
Danezii de la Brunata au vrut ca noul sediu social al societăţii să fie în Bucureşti. Măsura este determinată cel mai probabil de infrastructura proastă şi de dificultăţile legate de deplasările repetate de la Bucureşti la Botoşani.
Societatea Elsaco Brunata este specializată în contorizări individuale şi repartizarea costurilor atât pentru serviciile de apă, cât şi pentru cele de căldură. Ea are peste 500.000 de clienţi în întreaga ţară şi dispune de 14 filiale în principalele mari oraşe din România.
Potrivit bilanţului depus la Finanţele Publice, Elsaco Brunata a înregistrat, în 2010, o cifră de afaceri netă de 10,2 milioane de lei (circa 2,5 milioane de euro) şi un profit de 1,2 milioane de lei.
Societatea a avut, în medie, anul trecut, 119 angajaţi. Cea mai mare parte a acestora vor fi preluaţi pe sediul social din Bucureşti.
felicitari din nou demnitarilor botosaneni pt. competenta lor RUSINE
super 🙂 in curand o sa fim stersi si de pe harta tarii…
Da. Activitatea, angajatii, vor ramane. Doar sediul se va muta pe Bucuresti. Adica taxele, impozitele vor fi platite la Bucuresti. Administratia de Botosani nu le mai vede banii. Cinste onorabililor conducatori ai urbei!!!
[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
ce legatura au demnitarii cu o decizie a unei firme private?
[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Pai mi se pare normal, de ce sa-si strice masinile executive pe drumurile noastre de 2 lei cand pot sta linistiti la bucuresti si sa vina angajatii cu autobuzul? E mai ieftin asa. Dar lasa ca are deputatul portocaliu speranta ca se vor reface drumurile, aveti incredere in el. Pana atunci cine stie cate firme mai pleaca…
[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Desi este greu de priceput care ar fi legatura, indirect aceasta exista.Daca ne referim numai la infrastructura, constatam ca nu avem macar o bucata de5 km de drum national fara gropi, avem doar 2 trenuri pe zi, iar pana la aeroportul din Suceava, desi distanta este relativ mica, deplasarea se face pe „drumul mortii”.