Kaufland România a atras atenția cu privire la o nouă metodă de înșelătorie online și îi îndeamnă pe consumatori să fie tot timpul vigilenți. Iată despre ce este vorba, mai exact.
Kaufland România lansează un avertisment cu privire la o nouă formă de înșelătorie online. Pe platformele de socializare, au început să apară reclame și concursuri false care utilizează numele brandului. Retailerul îi sfătuiește pe consumatori să fie atenți și să verifice întotdeauna sursa informațiilor pentru a se proteja de aceste fraude.
Kaufland subliniază importanța accesării ofertelor și concursurilor doar prin intermediul canalelor sale oficiale, având în vedere necesitatea de a preveni fraudele și de a proteja datele personale ale clienților.
Compania își propune să își protejeze clienții la nivel național, având în vedere campaniile de fraudă care nu doar că vizează colectarea de informații, ci și furtul banilor consumatorilor.
Kaufland recomandă consumatorilor să nu dezvăluie informații personale și să se abțină de la accesarea link-urilor care promovează oferte sau concursuri provenite din surse neoficiale, potrivit Capital.ro