O fabrică din Botoșani obține fonduri europene pentru dezvoltarea producției de uși și ferestre metalice. Este vorba de societatea comercială Urbantec Aluminium SRL, reprezentată de Nicoleta Marinela Paucă, care a primit bani pentru achiziția de utilaje și echipamente specifice activității pe care o desfășoară, cea de producție uși și ferestre din metal..
Urbantec Aluminium SRL a lansat licitația pentru achiziția de echipamente și utilaje în valoare totală de 842.862,60 lei. Este vorba de următoarele utilaje:
1. Ferastrau cu 2 capete bucată 1
2. Aspirator industrial bucată 1
3. Centru prelucrare cu 4 axe bucată 1
4. Ferastrau cu 1 cap bucată 1
5. Masa conveyor electrica bucată 1
6. Masa conveyor bucată 1
7. Masina de sertizat bucată 1
Autorul financiar nerambursabil este acordat în cadrul Programulului Regional Nord-Est 2021-2027; Prioritatea 1 „O regiune mai competitivă, mai inovativă”; Apel: Investiții pentru modernizarea microîntreprinderilor, R/NE/2023/P1/RSO1.3.1/1 – Microîntreprinderi.
Achizitie utilaje si echipamente specifice, in cadrul proiectului „DEZVOLTAREA MICROINTREPRINDERII URBANTEC ALUMINIUM SRL” – Cod SMIS 317148 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Contractul va fi in vigoare pe intreaga perioada de implementare a proiectului „DEZVOLTAREA MICROINTREPRINDERII URBANTEC ALUMINIUM SRL”
In prezent, contractul are valabilitate pana la 31.05.2025 aceasta se poate prelungi doar cu acordul Autoritatii de Management. Orice prelungire a contractului de finantare va fi adusa la cunostinta furnizorului, in cazul in care aceasta prelungire are loc in perioada de valabilitate a contractului. Prelungirea contractului de finantare implica si prelungirea contractului de furnizare, fara costuri suplimentare din partea beneficiarului. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Maxim 90 zile de la semnarea contractului de furnizare si emiterea ordinului de livrare | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Localitatea Mun. Botosani, Calea Nationala, Nr. 144, U1-A2, Jud. Botoșani | |||||||||||||||||||||||||||||||||
NU – un singur lot constand in:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Toate documentele achizitiei vor fi redactate in limba romana sau insotite de traduceri autorizate. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Luarea masurilor necesare pentru evitarea situatiilor de natura sa determine aparitia unor conflicte de interese. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Valoarea estimata (maxim acceptata) a achiziției: 842.862,60 lei, fara TVA ( 169.372,95 euro fara TVA).
Echivalentul in Euro a fost stabilit pe baza cursului de schimb valutar BNR din data publicarii anuntului de participare, respectiv 1 Euro = 4,9764 lei
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
contribuție proprie si ajutor financiar nerambursabil in cadrul Programulului Regional Nord-Est 2021-2027; Prioritatea 1 „O regiune mai competitivă, mai inovativă”; Apel: Investiții pentru modernizarea microîntreprinderilor, R/NE/2023/P1/RSO1.3.1/1 – Microîntreprinderi |