Lansată în România în urmă cu un an, E.ON Myline a depăşit cele mai optimiste aşteptări ale companiei E.ON, zeci de mii de clienţi utilizând în prezent această platformă online pentru a accesa diverse servicii, se precizează într-un comunicat de presă. Proiectul E.ON Myline este o parte a efortului de a aduce mai aproape de clienţi o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde şi care să îi scutească pe aceştia de deplasarea la sediile companiei.
E.ON Myline permite vizualizarea informaţiilor referitoare la facturi: număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă, plata online a facturilor de gaze naturale şi de energie, informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, plăţile efectuate, transmiterea indexului contorului sau servicii prestate.
Începând cu această lună, platforma E.ON Myline a fost îmbunătăţită, permiţând mai multe conexiuni simultane, este mai rapidă din punctul de vedere al accesării datelor de interes pentru clienţi, iar perioada de actualizare a informaţiilor s-a redus semnificativ.
E.ON îşi manifestă convingerea că, în continuare, tot mai mulţi clienţi vor apela la serviciile on line, acestea reprezentând viitorul şi o alternativă convenabilă pentru deplasarea la clasicele ghişee.
Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro