Statul devine acționar cu 20% în Orange România. Ce schimbări vor fi pentru milioane de clienți

Orange România a anunțat joi finalizarea absorbției vechiului Telekom Fix (ex Romtelecom), proces în urma căruia statul va deține 20% din capitalul social și din drepturile de vot. Contractele și ofertele actuale rămân valabile și nu se schimbă, până la reînnoirea serviciilor, indiferent de perioada contractuală, dar se schimbă adresele de contact pe e-mail și prin poștă pentru reclamații, precum și contul la Trezorerie pentru cei care plătesc factura prin transfer bancar.

  • La 31 decembrie 2023, Orange furniza servicii mobile către 9,5 milioane de utilizatori, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de abonați, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,1 milioane de clienți.
  • Anul trecut cifra de afaceri a fost de 1,551 de miliarde de euro, în scădere cu 1,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Fuziunea permite crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat, începând cu 1 iunie 2024, și va furniza servicii integrate, fix-mobil, de telefonie, internet și TV.

„Fuziunea aduce modificări minime în utilizarea de zi cu zi a serviciilor Orange și permite companiei să înlăture barierele privind integrarea operațională completă. Astfel, va fi înlesnit procesul de combinare a bazelor de date ale clienților ambelor companii, cât și a sistemelor IT, permițând accelerarea proceselor ce vor crea o experiență îmbunătățită, în cea mai rapidă rețea, pentru toți utilizatorii Orange”, se arată în comunicatul companiei.

Schimbări pentru clienți în urma fuziunii

Clienții pot afla mai multe detalii privind modificarile rezultate în urma fuziunii pe o pagină dedicată.

Cele mai multe modificări îi vizează pe clienții fostului Telekom Fix (ex Romtelecom), cumpărat în anul 2021.

De la 1 iunie 2024, Orange România va avea un nou sediu social la adresa din București, sector 1, str. Matei Millo nr. 5, Clădirea Tandem și iun capital social subscris și vărsat de peste 72,8 milioane de lei.

Ca urmare a schimbării sediului social, punctul de primire a notificărilor și a reclamațiilor scrise din partea clienților, prin poștă, se va muta lanoua adresă.

De asemenea, adresele de e-mail [email protected] și [email protected] nu vor mai fi disponibile, iar solicitările trimise aici nu vor fi tratate, însă clienții vor avea la dispoziție adresa de e-mail [email protected].

În continuare, clienții poți contacta compania prin aplicația My Orange sau direct pe site, în secțiunea Contact. Celelalte prevederi contractuale rămân neschimbate, potrivit HotNews.ro

Pentru cei care fac plățile prin transfer bancar, a fost simplificată lista băncilor. De asemenea, noul cont de Trezorerie, de la 1 iunie, va fi RO02TREZ7005069XXX000711

Urmăreşte-ne pe Google News!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *