Primăria comunei Știubieni din județul Botoșani a scos la concurs un post de șef serviciu voluntar pentru situații de urgență.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; fara vechime, Certificat de absolvire pentru ocupația Șef Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență (cursul să fie absolvit într-un centru de formare autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări); avizul Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Nicolae Iorga” al Județului Botoșani, conform modelului prevăzut în Anexa nr. 6 din Ordinul nr. 75/2019 pentru aprobarea criteriilor de performanță privind constituirea, încadrarea și dotarea serviciilor voluntare și a serviciilor private pentru situații de urgență; permis de conducere, categoriile B, C și E.
Dosarele de concurs se depun până pe 20 martie, proba scrisă are loc pe 2 aprilie iar interviul pe 8 aprilie.