Societatea Modern Calor SA anunță că în perioada 30 noiembrie – 3 decembrie, vor avea loc operațiuni de mentenanță asupra platformei informatice, motiv pentru care, serviciile on-line ale sistemului nu vor fi accesibile.
„Vă rugăm să luaţi în considerare că este posibil să întâmpinați dificultăți în:
- accesarea site-ului web;
- accesarea contului de client;
- efectuarea de plăți online și vizualizare facturi, situații financiare prin accesarea contului de client.
Precizăm că dispeceratul S.C. Modern Calor S.A. și echipele de intervenție lucrează pentru soluționarea problemelor din teren, de aceea vă rugăm să sesizați orice nereguli apărute în timpul furnizării încălzirii la numerele de telefon 0231.535.340, 0231.515.159, 0231.537.100”, este anunțul societății.
De asemenea, zilele de 30 noiembrie și 01 decembrie sunt zile nelucrătoare potrivit legii, așadar toate casieriile Modern Calor, precum și biroul Relații cu Publicul din Str. Vârnav, vor fi închise. În această perioadă, facturile pot fi pătite prin aplicația un-doi Centru de plăți sau la terminalele Pay Point. Programul de lucru cu publicul va fi reluat de luni, 4 decembrie.