Botoșănenii pot face sesizări și reclamații cu privire la activitatea Spitalului Județean ”Mavromati” care vor ajunge direct pe masa conducerii. Află cum!

Spitalul Județean de Urgență „Mavromati” Botoșani anunță că a implementat în cadrul site-ului www.spitalulmavromati.ro  un așa numit formular de sesizare, unde se pot trimite sesizari, reclamații și de ce nu chiar mulțumiri pentru serviciile oferite de c unitatea medicală.

Noul manager al Spitalului ”Mavromati”, medicul Monica Adăscăliței, a anunțat încă de la preluarea mandatului că își dorește o mai bună relație pacient-spital.

”Pentru a veni in sprijinul cetatenilor din județ, Spitalul judetean de Urgenta „Mavromati” Botosani a implementat in cadrul site-ului web www.spitalulmavromati.ro un asa numit Formular de Sesizare, unde cei care doresc a trimite sesizari, reclamatii si de ce nu chiar multumiri pentru serviciile oferite de catre spital, o pot face comletand un formular online. Dupa finalizare si trimitere acesta ajunge direct pe masa conducerii spitalului, pentru o mai buna si rapida rezolvare a problemelor si luarea de masuri corespunzatoare. Suntem convinsi ca, pe viitor, relatia pacient-spital va fi gradual imbunatatita”, transmite printr-un comunicat instituția.

Percheziții domiciliare în municipiul Botoșani: Tinere constrânse de doi indivizi să practice prostituție

One thought on “Botoșănenii pot face sesizări și reclamații cu privire la activitatea Spitalului Județean ”Mavromati” care vor ajunge direct pe masa conducerii. Află cum!

  1. ca sa faci sesizări ca angajatii nu isi fac treaba conform fișei postului, șefului trebuie să constate că ia mii de euro degeaba va la angajare a dat șpagă 10.000 euro și este pula politicianulu de asta nu isi fac treaba, el recuperează banul dat ….asta nu se spune…spagile pentru salarii imense

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *