WhatsApp lansează o modalitate prin care oamenii să caute și să găsească companiile mari direct în aplicație, astfel încât să poată începe rapid o discuție, iar întreprinderile să fie găsite mai ușor de către clienți.
Conform unui studiu realizat în luna aprilie a acestui an, împreună cu Kantar, peste 65% dintre oameni spun că preferă serviciul de mesagerie în locul e-mailului și telefonului. Oamenilor le place să aibă un canal direct cu companiile pentru a pune întrebări, a primi asistență și a obține informații despre produse în mod rapid și eficient.
Fără e-mailuri de tip du-te-vino, fără punerea în așteptare. Iar pentru companii, este o modalitate excelentă de a oferi asistență, de a aprofunda relațiile cu clienții și de a încheia vânzări, toate acestea în cadrul unei aplicații pe care aceștia o cunosc și o apreciază.
Oamenii își doresc o modalitate simplă nu doar de a găsi, ci și de a ajunge la companii pe WhatsApp, astfel încât să poată obține asistență rapidă, fără a fi nevoiți să caute un număr de telefon, să trimită un e-mail la o adresă de asistență sau să navigheze pe un website complicat. Și, deși multe companii își promovează deja numărul de WhatsApp pe ambalaje, pe afișajele din magazine și pe website-uri, acestea cer adesea o modalitate mai bună de a ajuta mai mulți oameni să afle despre acest canal.
Funcția Whatsapp Business Search poate fi o versiune modernă a Paginilor Aurii și se poate dovedi utilă atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii. Astfel, atunci când o persoană dorește să schimbe o rezervare de zbor sau de hotel sau să obțină mai multe detalii despre viitoarele reduceri dintr-un magazin, poate căuta și găsi în mod convenabil brandul respectiv în WhatsApp și poate începe o conversație.
Momentan, funcția Whatsapp Business Search nu este disponibilă în România și nu există informații despre momentul în care va fi, potrivit Realitatea.net