Ministrul Muncii, Marius Budăi, spune că lucrează în acest moment la un pachet social pentru iarna 2022-2023 şi pregăteşte măsuri de sprijin pentru categoriile vulnerabile.
Marius Budăai declarat astăzi, în exclusivitate la Antena 3, că Guvernul a aprobat o prelungire a plafonării şi compensării preţurilor pentru consumatorii casnici.
Aproape 1 milion de români au de plătit sume colosale la energia electrică, facturi care depăşesc chiar şi 8.000 de lei.
„Această coaliţie care susţine Guvernul a luat de la începutul formării coaliţiei măsuri care să vină în sprijinul cetăţenilor şi în special mediului de afaceri, dar mai ales în sprijinul categoriilor de cetăţeni vulnerabili. Am anunţat acum câteva săptămâni propunerea Partidului Social Democrat care se află deja pe masa dialogului a coaliţiei politică şi anume acele măsuri care vin în sprijinul seniorilor acestei ţări. Majorarea valorii punctului de pensie, dar şi majorarea pensiei minime, dar şi bineînţeles pentru angajaţii din privat, majorarea salariului minim brut garantat în plată.Recent, în coaliţia politică s-a decis şi Guvernul a aprobat o prelungire a plafonării şi compensării preţurilor pentru consumatorii casnici. Trebuie să fim foarte atenţi la evoluţia preţurilor, dar şi la evoluţia economică, să gândim echilibrat între a sprijini între măsurile cu impact social, dar şi măsurile cu impact economic, astfel încât să avem o spriinire a celor două piloane echilibrată, ca nu cumva, din dorinţa de a face mai bine, să stricăm şi să transformăm, aşa cum se spune în popor, „mai binele în duşman”, a spus Marius Budăi, la Antena 3.
Cum faci ca să nu plăteşti factura uriaşă la utilităţi
Dacă sunteți în această situație și aveți de plătit o factură foarte mare la utilități, atunci trebuie să urmați câțiva pași pentru a nu plăti aceste facturi.
1. În primul rând, trebuie să notificați în scris furnizorul și să contestați valoarea facturii.
2. Apoi, trebuie să notificați furnizorul pentru a vă trimite metrologia contorului și pentru a-l compara cu indexul vechi.
3. Dacă nu primiți niciun răspuns favorabil în termen de 15 zile, atunci vă puteți adresa către ANRE sau direct la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC).
4. Ultimul pas ar fi să înaintați o acțiune în instanță pentru a anula factura.