Lacto Solomonescu lansează pe piață un nou produs: cașcavalul „cu amintiri de vacanță”. Noul produs făcut la Botoșani este cu fistic de Sicilia, mango din Thailanda, oregano și ulei de măsline din Grecia, nuc din România, piper mozaic din Brazilia sau chimen din Egipt.
„Vacanța de astă vară trebuie ținută minte. Te ajutăm să ții minte pe unde te-ai bucurat, aducând pe masa ta cașcavalul cu amintiri din vacanță”, spune reprezentanții Lacto Solomonescu.
Lacto Solomonescu a ajuns la 30 de ani de existență. Este vorba despre un brand 100% românesc, de la noi, din Botoșani, care îmbină tradiția cu tehnologia modernă și implicarea socială. Lacto Solomonescu deținută de acționarii Dumitru și Carmen Solomonescu, împlinește 30 de ani. Cei doi acționari sunt incluși în lista celor 100 cele mai importante personalităţi de business care au marcat economia românească.
Din 1992 până acum, Lacto Solomonescu a devenit sinonim cu excelența în afaceri, cu dezvoltarea durabilă a unei companii care oferă produse de calitate, 100% naturale, meșteșugite după rețetare de odinioară, la care se adaugă tehnologia automatizată. În acest fel, în fiecare an compania colectează și procesează minimum 15 milioane de litri de lapte și fabrică 3 milioane de kilograme de produse lactate.
Produsele Lacto Solomonescu se vând în toate rețelele de comerț din țară și în cea mai mare parte a magazinelor locale, dar și în rețeaua proprie zonală a fabricii.
Lacto Solomonescu înseamnă, în același timp, și o sursă de venit pentru sute de familii. Compania este unul din angajatorii celor 30.000 de angajati din mediul privat din judetul Botosani. În plus, este un important contribuabil la bugetul de stat, unde aduce anual 5,5 milioane de lei sub formă de contributii. Și bugetul Primăriei comunei Vlăsinești, acolo unde compania are spațiile de producție de peste 4.000 de metri pătrați, beneficiază de reușitele Lacto Solomonescu, prin cei peste 1 milion de lei vărsați anual în bugetul local drept contribuții și cote defalcate din impozitul pe salarii.
Toate acestea au făcut ca brandul Lacto Solomonescu să dețină o parte însemnată din piața națională a produselor lactate și să reziste de trei decenii în fața unei concurențe extrem de puternice.