Scopul principal al oricarui e-mail pe care il trimiteti este citirea acestuia. Indiferent ca trimiteti un e-mail prietenului dvs. cu o invitatie de a merge la un film sau o oferta pentru un potential cleint, ambele rezultate depind de deschiderea e-mailului iIar 42% dintre utilizatori spun ca primul lucru pe care il verifica atunci cand decid daca deschid sau nu un e-mail este de la cine provine. Iata de ce este important sa va creati o adresa de email profesionista: poate asigura deschiderea e-mailului si astfel duce la mai multe reusite ale afacerii dvs.
In sfera digitala, vanzarile inseamna INCREDERE. De ce? Pentru ca oamenii interactioneaza prin Internet si nu personal.
Afacerile online sunt diferite, de aceea companiile investesc atat de mult in adaugarea de continut pe website-urile lor si pe retelele sociale. Pentru ca vanzarile depind de INCREDERE.
Prin urmare, daca inca trimiteti emailuri potentialilor clienti cu o adresa de email gratuita pe care ati creat-o pe Yahoo la 16 ani va recomandam sa cititi acest articol. Pentru ca o adresa de genul [email protected] nu contribuie la consolidarea increderii.
Creati o adresa de email profesionista cu ajutorul furnizorului dvs. de servicii de gazduire web
Prima impresie este foarte importanta iar modul in care va percep potentialii clienti va determina succesul sau esecul afacerii dvs. O adresa de e-mail personalizata nu doar ca ofera un anumit nivel de profesionalism ci ii permite utilizatorului acestuia sa trimita si sa primeasca mesaje in concordanta cu brandingul afacerii sale.
hostx.ro va ofera solutii de gazduire email de incredere, pentru afaceri de succes. Adresele de email personalizate [email protected] este importanta pentru a castiga increderea clientilor dvs. dar si pentru o comunicare eficienta. Cu solutia de Business Email oferita de hostx.roveti avea acces la email de oriunde, cu un simplu browser, bucurandu-va de securitate si protectie anti Spam si antimalware.
Recomandari pentru a crea o adresa de email profesionista
1. Pastrati consecventa branding-ului
Poate ca momentan faceti totul de unul singur insa probabil intentionati sa va dezvoltati afacerea in viitor. Va trebui sa ii dati un nume afacerii; puteti utiliza numele dvs. sau puteti alege un alt nume. Indiferent ce nume dati companiei, o adresa de email profesionista trebuie sa fie in concordanta cu acesta.
Sa presupunem ca v-ati denumit afacerea Alex Ionescu Consulting. In mod ideal, adresa dvs. de email ar avea numele de domeniu „@alexionescuconsulting.ro”, la fel ca adresa website-ului dvs.
De ce este important acest lucru? In primul rand, mentinerea consecventei brandului dvs. creaza o imagine pozitiva si de INCREDERE.
Ganditi-va astfel: primiti doua e-mailuri. Una este de la [email protected], cu subiectul subiect, „Servicii de consultanta SEO”, iar cealalt este de la [email protected], cu subiectul „Servicii de consultanta SEO”.
In care veti avea mai multa incredere?
Da, ati inteles. In mintea destinatarului, aceste doua adrese se reflecta astfel:
- Adresa gratuita gmail.com sau yahoo.com = o afacere aspiranta, nu o afacere reala (sau poate chiar o incercare de frauda)
- Adresa de email personalizata = o afacere reala
O adresa de e-mail profesionista care este in concordanta cu marca dvs. si care utilizeaza acelasi nume de domeniu ca si website-ul si magazinul dvs. online creeaza incredere iar in mediul online, increderea este cea care vinde.
2. Creati o adresa de email standard, nu una sofisticata
Urmariti un format pe care sa il folositi pentru toate e-mailurile angajaţilor dvs. In mod frecvent, se folosesc cateva formate pentru prefixul adresei de email:
prenume@…
prenume.nume@…
rol@…
prenume.initialanume@…
departament@…
Standardul atunci cand concepeti o adresa de email profesionistaa este sa le creati utilizand formate comune:
- Prenume + domeniu ([email protected])
- Prenume + initiala nume + domeniu ([email protected])
- Initiala prenume + nume + domeniu ([email protected])
- Numele complet + domeniu ([email protected])
Daca doriti sa va utilizati numele afacerii ca marca, acestea sunt formatele de adrese de e-mail recomandate pentru dvs.
Este o idee buna ca fiecare angajat sa aiba posibilitatea de a-si schimba parola si setarile dar pastrati drepturile de administrator astfel incat daca angajatul paraseşte compania sa puteti accesa si gestiona contul de e-mail.
Cand personalul pleaca, asigurati-va ca ati configurat o redirectionare pentru acele e-mailuri pentru a le trimite automat unui alt angajat.
3. Personalizati adresele de email avand in vedere scopul
Adresa dvs. de e-mail personala ar trebui sa fie diferita de adresele de e-mail care sunt utilizate in scopuri de afaceri.
De exemplu, ar trebui sa aveti o adresa de e-mail profesionista pentru contact / intrebari sau pentru contabilitate. Formatul acestora ar putea fi [email protected] sau [email protected].
Nu este intelept si nu pare profesionist sa adaugati pe website adresa dvs. de e-mail personala, ca adresa principala de comunicare. Asta nu inseamna ca viata dvs. va deveni mai complicata deoarece va trebui sa verificati toate aceste adrese, zilnic. Inseamna pur si simplu ca puteti crea anumite adrese de e-mail pentru diferite scopuri ale afacerii dvs. si nimeni nu trebuie sa stie ca toate acestea sunt directionate la o singura adresa de email.
Tot ce trebuie sa faceti este sa configurati o regula de redirectionare. Astfel, orice e-mail care provine de la acele adrese specifice, generice, va fi redirectionat catre adresa dvs. de e-mail personala, astfel incat sa cititi si sa trimiteti e-mailuri din acelasi loc. Orice gazda web sau serviciu de e-mail hosting ar trebui sa includa o optiune de „redirectionare” usor de configurat.
4. Creati o semnatura profesionala pentru adresa de e-mail
Acest lucru il puteti face relativ de usor. si nu trebuie sa fiti un guru al tehnologiei pentru a utiliza HTML. O semnatura de email este un important instrument de marketing si vanzari. Puteti utiliza un instrument precum Wisestamp pentru a crea semnatura sau este posibil ca furnizorul de gazduire sa va ofere un instrument dedicat. Tot ce trebuie sa faceti este sa adaugati detaliile necesare iar acest generator va crea o semnatura pentru dvs.
Concluzie
Adresa dvs. de email este un instrument de marketing. Pentru a obtine mai multe vanzari adresa dvs. de email trebuie sa confere incredere brandului dvs. iar pentru aceasta trebuie sa urmati trei reguli:
- Pastrati-o in concordanta cu marca dvs.
- Luati in considerare cu atentie un standard (tipar) pe care il va utiliza compania dvs. atunci cand creati adrese de e-mail acum si in viitor, pe masura ce afacerea dvs. creste
- Personalizati adresa de e-mail pentru fiecare scop