Câțiva clienți ai unei firme de transport din Botoșani, care efectuează curse regulate în mai multe țări ale Uniunii Europene, acuză că li se distrug pachetele și li se fură din produse. Câteva persoane și-au angajat chiar și un avocat și sunt hotărâte să dea societatea în judecată. Una dintre aceste persoane este și Monica Luchian. Femeia ne-a povestit că în data 7 octombrie a pus un pachet pentru tatăl său, în Italia, cu prilejul zilei acestuia.
A vrut să îi facă o surpriză așa că i-a cumpărat, un ceas, un parfum și alte lucruri, printre care și produse de consum. Pe data de 13, pachetul s-a întors înapoi în România pentru că tatăl acesteia nu a putut lua coletul. Pe 27 octombrie, femeia a fost sunată de reprezentanții firmei de transport să meargă să își ia coletul înapoi.
Femeia spune însă că îi lipseau lucruri din colet, iar unele produse erau înlocuite.
„Papuci purtați, vinul băut, coniac nu am mai găsit deloc. Le-am cerut explicații, iar cei de la firmă, ca și rezolvare, mi-au zis să zic mersi că nu l-au aruncat. Nu mă deranjează paguba cât mă deranjează gestul pe care l-au făcut.”, spune femeia.
Ea a făcut plângere la Poliție și, alături de alte cinci persoane, a discutat cu un avocat pentru a da societatea în judecată, spune ea. Un alt botoșănean, Vlad, susține că urma să vină în țară, dar i s-a stricat mașina și a ales să trimită bagajele în țară cu societatea respectivă. Nici până în ziua de astăzi, spune el, nu a reușit să intre în posesia coletelor în valoare de aproximativ o mie de euro.
„Am vorbit cu un avocat. Am făcut și plângere la Poliție. Vreau să ne unim mai multe persoane care au fost păgubite să deschidem un proces”, ne-a mărturisit femeia.
La rândul lor, reprezentanții societății Ramiro susțin că femeia ar fi trebuit să declare obiectele de valoare, „acestea nu se pun în pachet pur și simplu”.
„Noi nu putem pune obiectele de valoare ca pe un pachet obișnuit. Eu despăgubesc un colet până la 150 de euro, dar nu mai mult. Dacă depășește această sumă eu nu iau coletul. Dacă pui două borcane de dulceață și între ele pui un Rolex, nu e treaba mea. Trebuie să spui că ai obiecte de valoare. Eu am un orar. Oamenii au sunat de două ori să ia coletul și nu pot sta după el. Eu am un traseu de la care nu mă abat și nu am posibilitatea de a aștepta un client. L-am adus la o săptămână înapoi pentru că nu l-a luat la timp”, ne-a precizat Mitică Prichici.
Totodată, o angajată a societății, care a discutat cu femeia în momentul în care aceasta a mers să ridice coletul, spune că a verificat conținutul, apoi a spus că este în regulă, a plecat, iar după o perioadă s-a întors nemulțumită.
„Noi avem filmările cu ea când a venit să ia pachetul. S-a uitat, l-a verificat, a spus că e al ei și l-a luat acasă. Noi nu a verificat să vedem ce are și ce nu acolo, dar ne-am gândit că dacă l-a luat înseamnă că e mulțumită. S-a întors apoi că îi lipsește nu știu ce ceas. Dar noi avem absolut totul pe camerele de supraveghere și se poate verifica”, spune angajata societății.
Ramiro = hoti !