Controverse de la modernizarea drumului Botoșani- Târgu Frumos. DRDP Iași transmite un punct de vedere oficial

drum botosani- tg frumos, stiri, botosaniLucrările de modernizare a drumului național DN 28B, care face legătura între Botoșani și Târgu Frumos, se află în centrul unei controverse, după ce pe rețelele sociale a apărut un mesaj potrivit căruia contructorul s-ar fi retras.

Dragi botosaneni, din surse sigure va spun ca pe drumul DN28B nu se va mai lucra prea curand. Castigatorul licitatiei si a retras utilajele si muncitorii deoarece nu se incadreaza in bugetul pe care il are(si a luat jucariile si a plecat acasa). Nu as putea sa va spun care sunt urmatorii pasi, daca se face alta licitatie sau daca cel care este desemnat in acest moment va negocia alte preturi, dar oricare din aceste variante va fi, va dura luni sau chiar ani de zile! Asa ca nu va mai faceti sperante, cel putin anul asta nu cred ca mai vedem lucrari si utile pe Bt-Tg Frumos!”, a scris, vineri, pe Facebook, Raul Floareș.

Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași a transmis, la scurt timp un punct de vedere oficial, precizând că lucrările practice la drumul Botoșani- Târgu Frumos nu au început încă și că documentația tehnică este în curs de avizare.

„Referitor la modernizarea DN 28B, Tg. Frumos (jud. Iași) – Botoșani, proiectul tehnic este în faza de avizare la nivelul CTE al CNAIR, premergătoare avizării planului de management al traficului și de instituire a restricțiilor. La acest moment, antreprenorul desemnat prin contract a început aprovizionarea cu materiale, executând lucrări preliminare și de organizare de șantier (amenajare platformă utilaje și stație de asfalt) în vederea demarării propriu-zise a lucrărilor de modernizare”, a menționat DRDP Iași.

Contractul de modernizare a DN 28B a fost adjudecat prin licitație de asocierea SC AQUA PARC SRL(lider) – SC MAVGO HOLDING SRL – VAHOSTAV SK a.s. – TRAMECO SA și prevede modernizare a 71,512 km de drum național, cu platforma de 9 m, tronsonul fiind prevăzut cu 9 poduri (dintre care unul nou și 8 reabilitate), 104 podețe (61 noi și 43 reabilitate) și 36 intersecții la nivel. Termen de finalizare – 24 de luni de la semnarea ordinului de începere a lucrărilor.

 

Un botoșănean a găsit peste 20.000 de lei la gunoi. Ce a făcut cu banii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *