Primăria municipiului Botoșani organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de conducere de arhitect șef al Direcției Urbanism din cadrul Aparatului de specialitate al primarului municipiului Botoșani. Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 18 mai 2021 – 7 iunie 2021, urmând ca proba scrisă să aibă loc pe 17 iunie.
Se cer studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect ori urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; atestat eliberat de Registrul Urbaniștilor din România; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 7 ani.
La această dată, postul este ocupat cu delegație de Alexandru Agavriloae, care a fost numit pe funcție de primarul Cosmin Andrei, în decembrie 2020.