Spitalul Municipal Dorohoi, Județul Botoșani, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a cinci funcţii contractuale de execuție. Este vorba de un asistent medical generalist cu PL debutant în cadrul Secției A.T.I. – un post, perioadă nedeterminată;
infirmieră – un post, perioadă nedeterminată, în cadrul Secției A.T.I.; infirmieră – un post, perioadă nedeterminată, în cadrul Secției Neurologie; îngrijitoare – un post, perioadă nedeterminată, în cadrul Secției Neurologie; administrator I – un post, perioadă nedeterminată în cadrul unității.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: pentru postul de asistent medical generalist cu PL, debutant: studii – diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii posdiceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976 -1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare; vechime – nu sunt condiții de vechime;
• pentru postul de infirmieră: studii – școală generală sau liceu; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătății – Direcția generală resurse umane și certificare;
vechime – 6 luni vechime în activitate;
• pentru postul de îngrijitoare: studii – școală generală sau liceu; vechime – nu sunt condiții de vechime;
• pentru postul de administrator I: studii – diplomă de absolvire a învățământului postiiceal de specialitate economic sau tehnic sau
diplomă de bacalaureat în profil economic sau tehnic, vechime – 4 ani vechime în activitate.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 09 aprilie 2021, ora 13:00: termenul limită de depunere a dosarelor; 20 aprilie 2021, ora 10.00: proba scrisă/test grilă; 22 aprilie 2021, ora 10.00: proba interviu.