Schimbarea făcută de Lidl și Kaufland. Ce se întâmplă cu bonurile clienților

Lidl România și Kaufland România informează că va fi implementat treptat, începând cu luna martie, un nou tip de bon de cumpărături. Acesta va fi mai ecologic și rezistent.

Bonul respectiv este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să își pierdă lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului.

 

Lidl introduce un nou bon prietenos cu mediul, realizat dintr-o hârtie termică inovatoare

Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul. Astfel, compania își reafirmă angajamentul în direcția sustenabilității, conform unui comunicat.

Noul bon este realizat dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră, fiind fabricat fără coloranți chimici. Astfel, acesta este rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi și nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. În plus, hârtia din care este realizat este certificată FSC, provenind din silvicultură sustenabilă. Bonul este reciclabil și atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie.

Lidl România și Kaufland România informează că va fi implementat treptat, începând cu luna martie, un nou tip de bon de cumpărături. Acesta va fi mai ecologic și rezistent.

Bonul respectiv este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să își pierdă lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului.

 

Lidl introduce un nou bon prietenos cu mediul, realizat dintr-o hârtie termică inovatoare

Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul. Astfel, compania își reafirmă angajamentul în direcția sustenabilității, conform unui comunicat.

Noul bon este realizat dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră, fiind fabricat fără coloranți chimici. Astfel, acesta este rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi și nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. În plus, hârtia din care este realizat este certificată FSC, provenind din silvicultură sustenabilă. Bonul este reciclabil și atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie.

Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultură durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se șteargă. Un alt avantaj pentru clienți este acela că eco-bonul este rezistent la apă și ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coșurile pentru reciclarea hârtiei.

Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic, conform unui comunicat.

Sursa: Capital.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *