4 motive pentru a cumpăra mobilier online

Da, suntem obișnuiți cu internet banking și comenzi online pentru alimente, haine și cărți, cumpărăm copiilor jucării și inele pentru bebeluși prin intermediul internetului. Dar când vine vorba de mobilier, mulți dintre noi preferă să urmeze căile tradiționale. Acestea implică o deplasare la un magazin fizic și transportarea ulterioară a unei mese noi, lampă sau balansoar la locuința noastră. Dar de ce este timpul să schimbăm acest obicei și să începem să cumpărăm mobilier în magazinele electronice?

1. Este convenabil și vă economisește timpul

Încă poți să cumperi în pijamale. Fie că sunteți singur sau aveți o familie numeroasă, aveți întotdeauna ceva mai bun de făcut, decât să vă plimbați prin magazinele de mobilă și să experimentați crize din partea partenerului atunci când alegeți o comodă. În magazinul online, puteți alege, de exemplu, în toiul nopții, fără cozi și ore de deschidere limitate, fără a fi nevoie să călătoriți oriunde, deoarece cumpărătorii de magazin online au făcut-o deja pentru dumneavoastră. Au vizitat toate târgurile și au ales cele mai bune opțiuni disponibile în prezent pe piață. Puteți obține totul cu un singur clic și apoi așteptați doar curierul să sune la ușa dumneavoastră să vă aducă comanda.

2. Aveți mai multe opțiuni

Pe scurt, web-ul este mai convenabil întotdeauna, decât cel mai mare magazin din zonă. De exemplu, retailerul online de mobilă Bonami oferă 60.000 de produse, dintre care 25.000 în stoc! Puteți alege mobilier și accesorii pentru casă, atât de la designeri români, cât și de la mărci de renume mondial. Peste 2500 de canapele și peste 6.000 de bucăți de covoare nu ar încăpea cu adevărat în niciun magazin fizic. Oferta magazinelor online este nelimitată, de accea va încăpea în depozit și, prin urmare, veți găsi aici cele mai tari inovații de proiectare, care nu așteaptă până la vânzarea stocurilor existente.

Dacă nu doriți să răsfoiți un magazin online, unul după altul, puteți încerca oferta așa-numitelor agregatoare, cum ar fi Biano.ro, care vă va arăta în mod clar oferta tuturor magazinelor online într-un singur loc.

 

(Un magazin electronic bun vă va arăta cum va arăta produsul în interior.)

3. Profitați de acest serviciu excelent 

Magazinele online nu concurează de obicei cu magazinele fizice prin preț, doar prin intermediul serviciilor pe care le oferă. Indiferent dacă este vorba de livrare la domiciliu, o linie de clienți, promoții de credit, consultanță sau achiziție prin închiriere, ei știu că, dacă doresc să își construiască încrederea clienților, trebuie să facă din achiziție o experiență reală. Online ai și avantajul că nimeni nu te poate împinge să cumperi ceva ce nu îți dorești cu adevărat. Nu există un agent de vânzări care să laude bunurile pe care trebuie să le vândă. În anul 2014, un studiu realizat de WD Partners, care se ocupă de strategiile de vânzare, a arătat că clienții magazinului online regretă deciziile clienților cu 33% mai rar, decât vizitatorii magazinelor fizice. Și dacă descoperiți că produsul achiziționat nu vi se potrivește sau nu vă place, îl puteți returna de obicei în magazinul online, fără a argumenta. Aveți 365 de zile să o faceți cu Bonami și, în multe cazuri, nici măcar nu trebuie să îl returnați nicăieri. Vor veni ei după produs.

(Magazinele electronice oferă o gamă largă de servicii.)

4. Cumpărați în siguranță

Cumpărăturile online oferă securitate în mai multe direcții.

În primul rând, într-un magazin online de încredere, veți găsi toate informațiile despre produs, de la dimensiuni, material și metodă de întreținere până la documentație foto de înaltă calitate, inclusiv detalii despre produs și locația acestuia într-un interior real. Nu există condiții comerciale, dar sunt prezente informații despre metoda de transport și prețul posibil al acestuia, precum și condițiile de returnare sau reclamație.

În al doilea rând, atunci când faceți cumpărături online, veți primi întotdeauna o chitanță electronică, pe care nu trebuie să o creați nicăieri și să vă complicați cu arhivarea ei pentru o eventuală reclamație.

În al treilea rând, dacă achiziția pe care ați comandat-o este deteriorată sau ruptă pe parcurs, nu trebuie să vă faceți griji, că vânzătorul spune că este vina ta. Veți scrie un raport cu transportatorul, magazinul online va prelua produsul deteriorat înapoi și vă va trimite unul nou.

Dacă încă ezitați să comandați comoda, fotoliile sau canapele pe care le căutați, acum este momentul să vă alungați toate grijile și să apăsați Enter. Veți vedea singuri că online este ușor, convenabil și sigur să cumpărați mobilier. În plus, Bonami acceptă acum plata, numai după testarea mărfii.

Sursa imaginii:
1. Antonio Guillem / Shutterstock.com
2. Kate Kultsevych / Shutterstock.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *