Comisia de achiziții din cadrul Direcției Județene de Drumuri și Poduri (DJDP) Botoșani a finalizat procedura de licitație pentru modernizarea celor 2,77 kilometri de drum de piatră rămași neasfaltați de pe DJ 282B, mai exact a porțiunii de la kilometru 34+740 și până la kilometrul 37+513, de la ieșirea din Prăjeni și până la limita cu județul Iași, informează Consiliul Județean printr-un comunicat de presă. Lucrarea a fost adjudecată de o asociere de firme condusă de Cornell’s Floor S.R.L. și din care mai face parte și Test Prima S.R.L., cu o valoare de 6.862.755,52 de lei, fără TVA. Suma este cu peste 1,7 milioane de lei mai mica decât valoare estimată a lucrării.
Constructorul s-a angajat că va termina lucrarea în opt luni de la semnarea contractului, care este preconizată a avea loc pe 2 decembrie, după expirarea perioadei de contestații.
„Infrastructura județului este și va fi o prioritate pentru mandatul pe care l-am început la conducerea Consiliului Județean. Adjudecarea licitației pentru modernizarea drumului Prăjeni – Plugari este o veste bună pe care le-o aducem botoșănenilor în această perioadă tulbure. Reabilitarea acestui sector de drum este vitală pentru un transport civilizat spre Iași și de aceea vom face toate eforturile ca lucrare să fie finalizată cât mai curând”, a declarant Doina Federovici, președintele Consiliului Județean.
Anul trecut, Consiliul Județean, din banii pentru întreținerea drumurilor județene, a alocat aproximativ 7,5 milioane de lei pentru reabilitarea sectorului de drum Flămânzi – Prăjeni. S-a turnat covor asfaltic în două straturi, viabilizând astfel cea mai scurtă variantă de drum spre Iași. Porțiunea de 2,77 de kilometri de la limita cu județul Iași nu a putut fi asfaltată, deoarece figura în acte ca drum de piatră, necesitând lucrări de investiții. Acest lucru a presupus efectuarea tuturor pașilor ceruți de o lucrare de modernizare, și anume: realizarea studiului de fezabilitate, identificarea resurselor bugetare, efectuarea și aprobarea în plenul Consiliului Județean a Proiectului Tehnic și apoi scoaterea lucrării la licitație.
Până acum, porțiunea de drum a fost întreținută de Direcția Județeană de Drumuri și Poduri prin reprofilare cu autogredere, se mai menționează în documentul CJ.
Dacă nici de data aceasta nu reușiți să faceți acolo o treabă de calitate, nu mai rămâne decât faceți acolo stație de faetoane sau trotinete, până la urmă cu toții ne dorim o planetă bio! Nu uitați însă să atrageți și fonduri europene pentru combustibilul bio!